Re: Jean Gol

Twee details niet vergeten, de persoon is overleden EN de naam kwam nooit voor op het forum. ( dat zijn de enige zekerheden die we hebben) en met quasi zekerheid kunnen we zeggen dat hij niet in Aalst woonde.

Een organogram van de staatsveiligheid moeten we alvast niet zoeken.

Veel belangrijker is de vraag. Kende de staatsveiligheid de agenda van hetgeen we de Bende noemen ( of de daders in Aalst) net zoals bewezen is dat zij wel degelijk de agenda van de CCC kende.

We zitten hier bij het topic Jean Gol, ook niet vergeten.

In dat geval zullen de advocaten van de slachtoffers de Belgische staat moeten verantwoordelijk stellen. Klopt mijn redenering?

Re: Jean Gol

coconut wrote:

We zitten hier bij het topic Jean Gol, ook niet vergeten.

In dat geval zullen de advocaten van de slachtoffers de Belgische staat moeten verantwoordelijk stellen. Klopt mijn redenering?

Heel zeker, het feit dat die tips niet de echte nr2 is maar een andere verzwaard dit gegeven nog.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Gol

Over de reactie van ruf in het topic Gol, ik vroeg met af waarom hij in dit topic reageerde, na de rechtzetting door ruf, is het heel logisch dat hij dit deed. Die verborgen tip in combinatie met de andere, veel potentiële kandidaten zijn er niet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Gol

Goed gezien the End, als Ruf op zijn strepen gaat staan dan is daar een uitleg achter.Trouwens, iemand moet onze fouten er uit halen. Vroeger hadden we FreCR en Merovinger maar .......die missen we op dit ogenblik. Ik neem aan dat mensen niet graag ons gehakketak lezen maar dat houdt ons scherp. Sorry voor de "forumvervuiling" zoals ze dat vroeger noemden. Geen paniek, ook Ben staat met zijn gommetje klaar.

Re: Jean Gol

coconut wrote:

Goed gezien the End

coconut, wat ik goed zie en goed gezien heb daar heb je echt geen idee van. En ivm andere forumleden een kattebelletje helpt soms. Over vervuiling op verschillende niveau's dit dossier en forum gaat over minimum 28 mensen die brutaal vermoord zijn en waar voor velen tot op vandaag het motief en de daders onbekend zijn. Zie je wel wat ik goed zie?

coconut wrote:

iemand moet onze fouten er uit halen..

Wees daar maar heel zeker van! Je hebt al gemerkt dat ik die conformatie zeker niet uit de weg ga, in tegendeel zelfs. Deze post is daar het bewijs van.

Voor degene die weten om wie het gaat de tip van bij de SV, lees eens deze discussie zie ook het moment wanneer ik het gepost heb. zie ook hoeveel ik verwijs naar info die niet gekend is. Als ik daarvoor op mijn strepen sta dan weet ik heel goed waarom! https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … 747#p56747.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Gol

Inmiddels zijn wij +/- een jaar verder sinds deze revelatie op social media haar toetrede vond. Klopt het dat de levende familieleden niet gecontacteerd werden door de CWB om hun verhaal te staven. Advocaat van de duivel, ik dacht dat David/HIPA de media als wapenschild ging gebruiken, maar ook deze keer geen gevolg.

Met deze laatste zin zal ik heel wat forum gebruikers op hun schenen stampen, maar tot in hoeverre zijn al deze tips bruikbaar?

Kan het niet eerder zijn dat staatsveiligheid nog steeds op het spoor van De Staerke zat, zodoende dat een lid van de bende van Baasrode nieuws vernam over Philippe zijn verkenningsopdracht? Op deze wijze heeft staatsveiligheid van deze zaak geroken, en wisten ze dat er iets ging gebeuren. De Bende? Iemand anders? Er ging iets gebeuren ... Bonkoffsky is toen in de bres moeten springen om de dag van de overval groen licht te geven & rijkswachters weg te halen.

Tuurlijk zal iemand van staatsveiligheid thuis gezegd hebben 'vermijd de Delhaize van Aalst'. Hoe denk je dat het er een paar jaren geleden met de aanslagen aan toe ging?

77

Re: Jean Gol

Wat hebben we überhaupt van de CWB vernomen?

Re: Jean Gol

In hoeverre is deze tip bruikbaar voor de cel ? Niet denk ik. Indien ik het goed begrepen heb is de cel alleen nog bezig met concrete bewijzen . Ik heb ook een tip voor de cel. Er zijn concrete bewijzen genoeg van de momenten waarop speurders hun onderzoek moesten stopzetten. Of uit het onderzoek gesmeten werden. Of van het feit dat magistraten omgekocht werden. Het heeft eigenlijk geen zin dat ik dat blijf herhalen. Jullie weten het, zij weten het en alle schuldigen kwamen er mee weg.  Aan crapule de luxe werd niet geraakt. Zo simpel is het.
Justitie is en blijft klassejustitie. Ondanks de infiltratie van Vlaamse beehouwerszonen.

( ”Er zitten tegenwoordig boeren aan de balie.” Dat beweert Françoise Desguin, de vrouw van Herman De Croo.

Zij merkt op dat er “nu zelfs advocaten aan de balie zijn van wie de vader beenhouwer is”
”Niks tegen beenhouwers, maar enfin, af en toe tonen ze toch dat ze geen manieren hebben, hé. Vroeger waren alle advocaten zonen en dochters van universitairen. Nu is dat niet meer zo. Tegelijkertijd stel ik vast dat de intermenselijke relaties aan de balie ruwer zijn geworden. Ik denk dat het ene met het andere te maken heeft.” )

Re: Jean Gol

Ter info: inhoud van het archief van Jean Gol; ik vermoed dat er interessante dossiertjes in zitten, te zien aan bepaalde titels, zie bv. 119 t.e.m 122 » archiv.org

Re: Jean Gol

Interessante reportage over de mens achter Jean Gol.

» YouTube