11

Re: Afgeschermd forum

Wat ik wel vreemd vind, is dat sommige leden (die toch vaak blijk gaven van een zekere mate van dossierkennis) plots "verbannen" werden. Als je door oudere posts ploegt, kom je soms namen tegen die toch wel eea te vertellen hadden. Nu niet meer, dus.

12

Re: Afgeschermd forum

Insp. Witse wrote:

Hoi Ben, kan jij ons duidelijkheid brengen indien er inderdaad een afgeschermd forum bestaat zoals Zenga aangeeft. Dit om te voorkomen dat waardevolle forum leden zoals Coconut omwille van deze redenen het forum verlaten!

Op deze vraag heb ik in het verleden als eens geantwoord:

Volgens de door mij ingewonnen inlichtingen bestaat er een gesloten forum voor de elite.

Als er al een gesloten forum voor de elite bestaat, dan behoor ik in ieder geval niet tot die elite. Ik heb dus geen weet van een gesloten forum.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

13

Re: Afgeschermd forum

Een beetje verwarrend, dit bericht. Lijkt alsof het van één en dezelfde persoon komt. Wat het niet is, maar best toch even verduidelijken mss. Of gewoon even op de link klikken, dat mag ook.

14

Re: Afgeschermd forum

Ben wrote:

Als er al een gesloten forum voor de elite bestaat, dan behoor ik in ieder geval niet tot die elite. Ik heb dus geen weet van een gesloten forum.

We wilden je gevoelens niet kwetsen Ben ...

Re: Afgeschermd forum

P-51 wrote:

Wat ik wel vreemd vind, is dat sommige leden (die toch vaak blijk gaven van een zekere mate van dossierkennis) plots "verbannen" werden. Als je door oudere posts ploegt, kom je soms namen tegen die toch wel een en ander te vertellen hadden. Nu niet meer, dus.

Omdat die mensen verbaal "afgeknald" werden/worden.In vraag gesteld werden/worden. Hebben ze dat wel gezien? Hebben ze dat wel meegemaakt? Of denken ze dat? Tijd vervaagd en vervormd herinneringen ... Hebben ze zich dat misschien ingebeeld? Al hun zintuigen worden in vraag gesteld... omdat ze met geen bewijzen afkomen die er niet meer is. Harde bewijzen! Omdat leugens en roddels gegist worden over hun familieleden. Dit forum is een denkpiste, verbanden leggen voor iedereen zonder afgekraakt worden, zonder aangevallen te worden door zij die het beter weten maar niet willen vertellen of herhalen hoe de vork echt aan de steel zit. Zij (en ik ook) worden misselijk van sommige reacties die nergens op slaan. Laat alle slachtoffers en nabestaanden samen dit forum zeven, cleanen, en we komen dichter bij de waarheid die begraven ligt onder de ruïnes.

En als je het over cobra hebt: das een ander gefrustreerd geval. Iemand die het volgens mij wel bij het rechte eind heeft, maar de weg ernaartoe gaat over lijken, iedereen en alles wordt er bij betrokken en door elkaar verwerkt. Frustraties opgekropt. Hij kan veel nuttige informatie geven, maar het komt er niet uit op een verstaanbare, aanvaardbare manier. Door zijn frustraties, agresies, gaat zijn zuiver verhaal verloren. Jammer!