Re: Tunnelvisie

Druk op de juiste plaats uitoefenen en dossierkennis opdoen. Los van tunnels en visies zijn er wetmatigheden wetenschappelijke zekerheden, doelloos dolen of wachten is naar mijn mening weinig orde of structuur aanbrengen in de beschikbare info. Het forum is handig alles heeft een eigen topic wat ordelijk is, vele interessante elementen staan verspreid over het forum die combinaties kan je zelf maken. Hoe serieuzer het aangepakt wordt hoe dichter het einde komt!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

22

Re: Tunnelvisie

Dan stopt het hier.

Re: Tunnelvisie

Het vergt veel werk en geduld om tot bepaalde zekerheden te komen, dit onderschat je misschien?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

24

Re: Tunnelvisie

Wat bedoel je met zekerheden? Het enige wat vaststaat is dat er niets zeker is. Remember de uitspraak van Walter De Bock kort voor zijn dood: "Het verhaal van de Bende van Nijvel moet helemaal herschreven worden". Dat zegt toch al wat. Hilde Geens: "Alleen de Bende van Nijvel weet wie de Bende van Nijvel is". Dat zijn wat mij betreft zekerheden.

De sites "Les Tuéries" en deze bevatten een schat aan informatie. Vaak erg relevante info, bijzonder interessante theorieën en denkpistes. Wie alles in een overzichtelijk schema kan gieten, verdient een medaille. Leo heeft het ooit geprobeerd, als ik mij niet vergis. Onbegonnen werk als je het mij vraagt ... want zonder zekerheden blijf je toch maar enigszins speculeren.

Soit, ik wens al diegenen die achter de schermen actief zijn, heel veel succes. Voor hen hoop ik dat er licht zal schijnen aan het einde van de tunnel.

Re: Tunnelvisie

P-51 wrote:

Wat bedoel je met zekerheden ? Het enige wat vaststaat is dat er niets zeker is.

Dit klopt niet. Dit cruciaal gegeven is heel belangrijk! Voor mij om te weten of iemand iets zinnigs te zeggen heeft over de bende volstaat het te vragen wat die deed in de jaren 80, ik weet dat de top van de berg heel stijl is om het in beeldspraak uit te drukken.

Hoe komt dat niemand de handtekening die de daders overduidelijk achterlaten herkent of mag herkennen? Dat het buiten de Belgische bevoegdheid gaat wordt ook in de media gezegd door deze die ook die handtekening herkennen want ik ken die.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

26

Re: Tunnelvisie

Ik denk dat je de draagwijdte van jouw uitspraak niet echt kan inschatten. Indien wel hoop ik dat je nog lang en gelukkig mag leven.

27

Re: Tunnelvisie

Spijtig dat je ons die handtekening niet wil laten kennen, The End. Jij doet mee aan de grote doofpotoperatie.

Re: Tunnelvisie

Grappig, heb je gelezen hoe onwettig het onderzoek ontnomen is in Dendermonde ooit, dat de robotfoto's van feiten in '85 maar in '97 in de media gebracht worden. Dat laatst in die opsporing van VTM men zocht naar info van het witte BOB voertuig ivm de duik naar de zakken. De filmploeg bij de CWB en meer.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

29

Re: Tunnelvisie

... en weer draaien en wegdraaien. Vast patroon, volgens mij weet je helemaal niks.

Re: Tunnelvisie

Reneke wrote:

Spijtig dat je ons die handtekening niet wil laten kennen, The End. Jij doet mee aan de grote doofpotoperatie.

Soms moet je toch een beetje moeite doen, en lezen wat bijvoorbeeld Pint zegt over de uitvoering in Aalst, zie dan ook eens het schema van Latinus en de namen die daar opstaan, zie de discussie in het topic Waver over het schema. Ik vind het warm water niet uit.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.