41

Re: Tunnelvisie

Ze hanteren hier geen wapen in een geweld situatie, hiervoor zijn ze getraind. En dit is niet van een lijn coke te snuiven dat ze hun wapens zo hanteren.

Re: Tunnelvisie

Terechte opmerking, ook is er geen noemer die van toepassing is voor alle daders van de verschillende feiten, het is een mengeling. Ook de motieven van de verschillende feiten varieert;

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

43

Re: Tunnelvisie

Nu nog de fameuze 'handtekening' van Aalst mededelen aub.

Re: Tunnelvisie

Reneke, graag zou ik die delen, enkel het zou onverantwoord zijn. Ik heb behoorlijk wat tijd gestoken om te zoeken of één bepaalde dader nog mensen op die manier beschoten heeft. Dit in alle talen die ik maar kon bedenken nog nooit heb ik iets gelijkaardigs gelezen dat personen op die manier beschoten zijn. Het is zo onlogisch dat het uniek is, en ik wil niemand op ideeën brengen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

45

Re: Tunnelvisie

Dat is tenminste duidelijke taal. Bedankt, The End.

Re: Tunnelvisie

Plus over info openbaar te maken, sommige info is beperkt gekend en is in feite daderkennis, de speurders moeten die details achter de hand houden om verklaringen of bekentenissen te kunnen toetsen, het onderzoek is nog altijd lopend (er hangt ergens een wortel).

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

47

Re: Tunnelvisie

the end wrote:

Reneke, graag zou ik die delen, enkel het zou onverantwoord zijn. Ik heb behoorlijk wat tijd gestoken om te zoeken of één bepaalde dader nog mensen op die manier beschoten heeft. Dit in alle talen die ik maar kon bedenken nog nooit heb ik iets gelijkaardigs gelezen dat personen op die manier beschoten zijn. Het is zo onlogisch dat het uniek is, en ik wil niemand op ideeën brengen.

the end, bedoel je dan dat die handtekening éénmalig was, enkel van toepassing op Aalst ?

Re: Tunnelvisie

Niet enkel in Aalst ook bij enkele andere feiten, het verschil is dat het in Aalst zo duidelijk is, toeval is uitgesloten het zijn bewuste handelingen. Eén dader steekt er op basis van zijn gedragingen en technieken uit, een tweede doet bijna identiek hetzelfde maar beweegt zich iets anders, vuurt in een ander ritme. De andere daders doen niet wat die 2 andere doen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

49

Re: Tunnelvisie

We spreken dus over de killer van de Bende van Nijvel. De killer is overleden volgens Vos en anderen, de killer is terug naar land van herkomst.

50

Re: Tunnelvisie

Het zou te gemakkelijk zijn om te denken dat de killer overleden is. Terug naar zijn land van herkomst, dat zou wel eens kunnen.