Re: Tunnelvisie

P-51 wrote:

Nu is het voor mij moeilijker deze post te vatten dan datgene wat je eerder al aanhaalde. Om meerdere feiten op basis van taal- en wapengebruik aan mekaar te linken, moet je over inside information beschikken. Gewone getuigen/slachtoffers kunnen dit onmogelijk gedaan hebben ...

Kijk, als je weet hebt van gebruikte technieken en waar die onderwezen werd in die jaren (officieel en semi) dan kan je dit snappen anders is het niet mogelijk. Ik weet hoe zeldzaam dit is. Er zit daar iets specifieks in en het is niet één detail. En over technieken stel je daar niet zoveel bij voor het gaat meer over het uniek profiel die ermee gepaard gaat.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Tunnelvisie

EricF wrote:

Nee, dat heeft hij » Forum

Al zie ik nu dat de betreffende schetsen niet meer op het forum staan.

Gewist van het bendeforum... Heel straf... Met welk doel?

Re: Tunnelvisie

Dit is niet gewist denk ik, het zijn de server/map instellingen die ergens door updates en zo aangepast zijn vermoedelijk. Ik heb de tijd nog niet genomen om dit te bekijken mijn excuses ervoor.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Tunnelvisie

Absoluut geen excuses nodig the end.

75

Re: Tunnelvisie

the end wrote:

Kijk, als je weet hebt van gebruikte technieken en waar die onderwezen werd in die jaren (officieel en semi) dan kan je dit snappen anders is het niet mogelijk. Ik weet hoe zeldzaam dit is. Er zit daar iets specifieks in en het is niet één detail. En over technieken stel je daar niet zoveel bij voor het gaat meer over het uniek profiel die ermee gepaard gaat.

Waar werden die technieken dan aangeleerd? Je hebt het over specifieke "handtekeningen" dus op dat moment niet echt gekend in deze contreien? En in combinatie met dat taalgebruik ...

76

Re: Tunnelvisie

Razend interessant, deze laatste bladzijden!

Re: Tunnelvisie

P-51 wrote:

Nu is het voor mij moeilijker deze post te vatten dan datgene wat je eerder al aanhaalde. Om meerdere feiten op basis van taal- en wapengebruik aan mekaar te linken, moet je over inside information beschikken. Gewone getuigen/slachtoffers kunnen dit onmogelijk gedaan hebben ...

Er is ook inside-info vooral als het dossier Mendez bekeken wordt, hij zegt niet zomaar in april eind maart 85 dat er mogelijks kinderen gaan vermoord worden om een doel te bereiken. Later 2 Dagen na Overijse belde hij naar de Politie daar om te vragen over de wapens en nog iets ivm een staatsgreep. Finné voelde ook iets aankomen, en hij had al eerder over een staatsgreep gepraat.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

78

Re: Tunnelvisie

P-51 wrote:

Waar werden die technieken dan aangeleerd ? Je hebt het over specifieke "handtekeningen" dus op dat moment niet echt gekend in deze contreien ?? En in combinatie met dat taalgebruik ...

Bij huurlingen bedoelt The End, vanuit die context kent hij het.

79

Re: Tunnelvisie

Ok, interessant ... en over welke taal heeft the end het dan? Voordeel is dat hier geen initialen aan te pas komen. smile Ben razend benieuwd ...

80

Re: Tunnelvisie

Ik ben niet zeker dat hij in dat verband aan huurlingen denkt. Waarschijnlijk wèl aan mensen die in de Ardennen oefeningen hielden, en reken daar ook maar Duitse neo-nazi's bij.