Re: Pedofilie

Hallo Finn, maar te googlen naar: 'I was raped 1716 hours before I was 12 years old'.

Re: Pedofilie

finn wrote:

Ik heb met verbazing het "in the now" artikel gelezen op de Facebook van David Van de Steen omtrent de getuigenis van een slachtoffer van pedofilie in de roze balletten. In de comments staan verwijzingen naar de Bende van Nijvel, Nihoul en Regina Louf. Zou dit daadwerkelijk de rode draad zijn doorheen de bende geschiedenis? Heeft een masterbrein alle mogelijke motieven met elkaar vermengd zodat justitie nooit op het juiste spoor zou komen?

Als je deze getuigenis aanhoord kan je niet anders dan met afgrijzen naar deze episode in de Belgische geschiedenis kijken en hopen, diep hopen dat dit niet meer kan. Ik vraag mij af wie de ergste straf verdiend? De deelnemers van dergelijke feestjes of de bende planners en uitvoerders.

... En datgene wat jullie samen verbindt heb je dit kunnen checken met haar? ... Ik ben benieuwd wat David met haar verbindt, denk niet dat het over Aalst gaat.

Re: Pedofilie

Ik zou wel eens de naam willen weten van diegene die haar gered heeft binnen het netwerk.

24

Re: Pedofilie

Insp. Witse wrote:

... En datgene wat jullie samen verbind heb je dit kunnen checken met haar? ... ik ben benieuwd wat David met haar verbind, denk niet dat het over Aalst gaat.

Patrick Haemers!

25

Re: Pedofilie

Voetbal*01 wrote:

Ik zou wel eens de naam willen weten van diegene die haar gered heeft binnen het netwerk

Kan je lezen in een geschreven relaas van Anneke! Patrick Haemers, de blonde jongeling.

Re: Pedofilie

Dank je, Leo! Leuk je weer online te zien op het forum!

Re: Pedofilie

finn wrote:

Ik heb met verbazing het "in the now" artikel gelezen op de Facebook van David Van de Steen omtrent de getuigenis van een slachtoffer van pedofilie in de roze balletten. In de comments staan verwijzingen naar de Bende van Nijvel, Nihoul en Regina Louf. Zou dit daadwerkelijk de rode draad zijn doorheen de bende geschiedenis? Heeft een masterbrein alle mogelijke motieven met elkaar vermengd zodat justitie nooit op het juiste spoor zou komen?

Als je deze getuigenis aanhoord kan je niet anders dan met afgrijzen naar deze episode in de Belgische geschiedenis kijken en hopen, diep hopen dat dit niet meer kan. Ik vraag mij af wie de ergste straf verdiend? De deelnemers van dergelijke feestjes of de bende planners en uitvoerders.

Heb je hier een link naartoe? Ik vind niets daarover terug op zijn facebook.

28

Re: Pedofilie

Lees maar eens het boek 'De X-dossiers', van Annemie Bulté, Douglas de Coninck en, Marie-Jeanne van Heeswyck...

Re: Pedofilie

Twee dagen geleden schreef een forumlid mij: "Ik dacht vroeger oprecht dat de Bende bedacht was om getuigen van pedofilie schandalen te liquideren". Hetgeen mij bijblijft was het feit dat Vernaillen blijkbaar foto's onder ogen kreeg van dergelijke feiten en totaal machteloos bleek daar iets aan te doen. Nu nog blijft hij dat herhalen op lezingen en schreeuwt hij het wanhopig uit ...

Niet dat ik zijn zijn machteloosheid en wanhoop niet begrijp, ik heb ze zelf aan den lijve ondervonden. Niet als slachtoffer. Alhoewel, zijnen baas heeft potverdomme zijn eigen dochter verkracht Dus ja ...

Re: Pedofilie

Wat jullie schrijven is voor een stuk uiterst belangrijk, er speelt in die context nog meer mee. Latinus dacht niet voor niks dat het dossier Pinon zijn levensverzekering was. Er is veel uitgefilterd, dezelfde namen die bij Bultot en in het Mendez dossier zitten.

coconu wrote:

Alhoewel, zijnen baas heeft potverdomme zijn eigen dochter verkracht Dus ja ...

Zal ik je nog iets schrijven, ik heb niet alleen een huilende huurlingen voor me gehad. De verkrachter van een kennis van mij, verkracht toen ze 13 jaar was, de dader had er meerdere verkracht er liepen 9 dossier tegen die man. Hij was steeds de dans ontsprongen had een lange arm bij justitie en ordediensten, die kwam ik onverwacht ergens tegen later, ook deze is al huilend tot bekentenissen over gegaan met getuigen erbij. Het slachtoffer is lang niet geloofd geweest ook niet door haar directe omgeving, die bekentenissen betekenden heel veel haar, iets wat niemand ooit had gedacht dat mogelijk was.

Ik had het haar ooit beloofd dat dit ging gebeuren ooit.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.