Re: Robert Beijer

Deze week in P-magazine: de exclusieve en best pakkende getuigenis van Martine, de weduwe van Francis Zwarts, en van hun dochter Jessy, over wat ze vinden van het boek van Beijer en over wat ze nu, en de voorbije jaren, meemaakten.

Re: Robert Beijer

Vorige week woensdag is een commissaris van de Federale Gerechtelijke Politie Martine en Jessy komen vertellen dat Beijer reeds in 1997 het lijk van Zwarts wilde marchanderen. De dames vonden het best schokkend dat het gerecht daar 13 jaar had op gewacht en dat zij de info inmiddels van mij hadden moeten vernemen en hadden moeten lezen in P-magazine.

De informatie in P-magazine werd overgenomen door Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws. En raad wat? Het enige wat die kranten veranderden aan het persbericht dat ik had verstuurd was ... het schrappen van de bron, het doorstrepen van P-magazine dus. Informatie overnemen en dan verzwijgen waar de mosterd vandaan komt, zo werken de grote media dus. En daar bestaat een term voor: intellectuele diefstal!

Haha, en misschien lezen jullie morgen of de komende dagen in Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws quotes van Martine en Jessy uit P-magazine, die ze dan als "exclusief" opdienen. Ze zouden durven.

33

Re: Robert Beijer

René De Witte wrote:

de exclusieve en best pakkende getuigenis van Martine, de weduwe van Francis Zwarts, en van hun dochter Jessy, over wat ze vinden van het boek van Beijer en over wat ze nu, en de voorbije jaren, meemaakten.

Ik kwam tijdens het lezen een passage tegen waarbij ik dacht: 'hé, ik maakte die bedenking ook'.

"Het zijn altijd vage aanwijzingen, maar nooit de juiste plaats. Beijer beweert dat hij de hele operatie heeft voorbereid, maar dat hij er niet in Zaventem bij was. Maar wie gelooft dat? Hij die al zijn zaakjes tot in de puntjes uitvoerde. Als ze mijn papa vinden, weten ze dat hij erbij was."

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

34

Re: Robert Beijer

Wanneer gaat men nu eindelijk beginnen graven of gaat men wachten tot wanneer de sporen verdwenen zijn? Er is daar immers tijd genoeg voor. Dat duurt toch geen maand om een graafmachine te halen ... of toch.

35

Re: Robert Beijer

Ik begin hier trouwens een promotiestunt van Beijer te ruiken. Om zoveel mogelijk aandacht te krijgen van pers en publiek heeft hij beslist om te verkondigen waar Zwarts begraven ligt. Resultaat: alle camera's zijn op u gericht en je kan met veel blabla je boek promoten waar "nog veel interessantere dingen in staan".

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

36

Re: Robert Beijer

Zoals ik reeds maanden geleden schreef in dit topic. Beijer is ten einde raad en wil cash. Hij zal bij sensatiebladen zijn heil moeten gaan zoeken.

37

Re: Robert Beijer

LEO, bij Peter Rudolph de Vries denken ze daar anders over » www.peterdevries.nl

Re: Robert Beijer

Un ancien espion russe doute de l'histoire de Robert Beijer

L'ancien gendarme belge affirme avoir travaillé pour le renseignement militaire soviétique. A Moscou, un ancien du GRU conteste. Un ancien officier du GRU, le service de renseignement extérieur de l'armée russe, met sérieusement en doute les propos de Robert Beijer qui, à l'occasion de la sortie de son livre Le dernier mensonge en février dernier, affirmait avoir travaillé pour ce service secret soviétique pendant les années de plomb en Belgique.

Nieuwsdossier » Robert Beijer wil praten

Bron » La Libre | 26 Mei 2010

Re: Robert Beijer

Volgens info op franstalige site van Beijer zelf, heeft Beijer officieel een klacht ingediend tegen Bouten. Verder heeft Beijer aangekondigd dat hij binnenkort met de speurders het lichaam van Zwarts zal trachten te lokaliseren en dat zijn tweede boek uitgebracht wordt.

» tueriesdubrabant.winnerbb.com

Re: Robert Beijer

We wachten af! Beijer heeft al vaker dit soort uitspraken gedaan.