Re: Getuigenis Murcielago

Een post uit 2008 :

Marie-Thérés Vanden Abiel kwam in ieder geval in de zaak waar de gangster de nacht voor de overval kwamen. Dat is niet zo speciaal maar ook de vrouw van Palsterman en de vrouw van Dirk Nys kwamen er over de vloer. En tenslotte wie werkte er: de vrouw van kuros en kuros zelf. En die dag word Kuros naar de Delhaize gestuurd. Toeval of niet? Werden die andere mannen dan ook naar daar gestuurd? Of is het gewoon allemaal toeval?
In Aalst is er mogelijk een kuisvrouw van een riant bordeel ergens in de Walen gedood. In al die zaken hebben één of meer getuigen ergens een binding met één of ander milieu, met één of andere groepering. Dat was een rapport dat binnen de cel Jumet bestond en waarover werd gesproken."
Maar wie gaat er nu als Aalsterse kuisen in de Walen? Of was de titel kuisvrouw een dekmantel en beoefende de vrouw een andere functie uit? Eigenlijk kan het dan maar om 2 vrouwen gaan: Marie-thérèse vanden Abiel of Marie-Jeanne Mulder. H.

Ik post dit misschien beter niet uit respect voor HIPA, alleen is er iets dat mij rond Abiel bezig houdt, ze werden echt geviseerd.

352

Re: Getuigenis Murcielago

Wie dat uitgevonden heeft van de 3 Marie's, de kuisvrouwen, de vriendinnen: dikke bulshitt!!!

Alleen Kuros kan mogelijks naar daar gelokt zijn, waarom moest hij precies daar een kieken gaan kopen?
Anders ging hij naar Ninove.
Uiteindelijk kwam zijn kieken van de beenhouwerij.zijn vrouw Joke C ??? Wie is dat ???
Heeft zij echte vrienden en vriendinnen onder de bende Haemers??? Een minaar???

Schande wie dat dwaalspoor heeft aangelegd!!!

Volgens mij was de familie VDS op dat moment op de verkeerde plaats! Heeft die familie louche types herkend die bij Podevijn over de vloer kwamen en aan wapens prutsten?
Parkingmoorden zijn dikwijls getuigenmoorden.

Ook voor Palsterman denk ik aan dit noodlot. Waarom moet die familie zo door het slijk gehaald worden?

We mogen de rijkwacht binnen de rijkswacht niet onderschatten!!!
Ex-rijkswachters getuigen hier en daar.
Bevel kwam van bovenaf.
Verboden Porche te gebruiken van de wegpolitie!!!
Het vroeger stopzetten van de bewaking.
De rijkswachters die ter plaatse waren terwijl de overval bezig was en niets deden.
Verbod om te schieten.
Ze stonden gewoon voor de ingang van de andere kant.
Ter bescherming van de overvallers, Dat ze in de rug niet werden aangevallen?

Alleen politieagent Nevens heeft geschoten!

Rijkswacht werd gepromoveerd naar federaal niveau
Rijkswacht kreeg meer middelen
Rijkswacht waande zich onaantastbaar

Opdracht van bovenaf politiek/defensie/rijkswacht grijpt naar de macht

353

Re: Getuigenis Murcielago

Uiteindelijk was dat wel het resultaat ...

Maar : was daar wel een slachtpartij voor nodig ? Wat daar gebeurd is, is buiten alle proporties. Daar moet dus nog meer aan de hand geweest zijn maar wat ?? Geen idee.

354

Re: Getuigenis Murcielago

De bovenstaande post geeft weer hoe " lastige getuigen " zoals Murcielago, gemakkelijk kunnen geintimideerd worden door deze machten of in opdracht van deze machten, door gangsters.

355

Re: Getuigenis Murcielago

Politieke terreur zaaien, kan alleen door zo'n slachtpartijen, getuigen liquideren! En als Haemers onder de drugs zat, the sky is the limit!
Haemers en zijn familie had toch een goeie band met de minister van Defensie?
De ontvoering van VDB in scene gezet!!! Zwart geld. Madame Tyack mag het geld houden???

Re: Getuigenis Murcielago

Sherlock, aan Aalst was er iets vreemds... de slachtoffers werden niet willekeurig omgelegd, er is iets achter de schermen gebeurd. Ik weet zelf niet wat hoor! Wat ik wel weet is dat er enorm veel vuurkracht aanwezig was of klaar stond om in te grijpen.

357

Re: Getuigenis Murcielago

Insp. Witse wrote:

Sherlock, aan Aalst was er iets vreemds... de slachtoffers werden niet willekeurig omgelegd, er is iets achter de schermen gebeurd. Ik weet zelf niet wat hoor! Wat ik wel weet is dat er enorm veel vuurkracht aanwezig was of klaar stond om in te grijpen.

Dat laatste, Witse, maakt het enigma nog groter. "Klaar om in te grijpen" ... met hoeveel zijn ze daar eigenlijk niet geweest ? En om welke reden ...

358

Re: Getuigenis Murcielago

P-51 wrote:
Insp. Witse wrote:

Sherlock, aan Aalst was er iets vreemds... de slachtoffers werden niet willekeurig omgelegd, er is iets achter de schermen gebeurd. Ik weet zelf niet wat hoor! Wat ik wel weet is dat er enorm veel vuurkracht aanwezig was of klaar stond om in te grijpen.

Dat laatste, Witse, maakt het enigma nog groter. "Klaar om in te grijpen" ... met hoeveel zijn ze daar eigenlijk niet geweest ? En om welke reden ...

Dit is een goede vraag P-51, het antwoord zou bijna alles oplossen...

359

Re: Getuigenis Murcielago

Aalst is dus duidelijk een militaire operatie met Recon , Action en Back-up !! Agent Nevens zal de spelbreker geweest zijn . Misschien daarom dat hij compleet genegeerd werd na de feiten ! Ondanks dat het bewijsstukken waren kon hij ze mee naar huis nemen . En niemand gaf er een zier om !

Re: Getuigenis Murcielago

Dat heb ik dus nooit begrepen! Het lijkt of alle verdachten en manieren van sabotage bij Aalst tot een ultiem einde komen.
De enige vergelijkbare overval met in mijn ogen zo veel personen + recon + back up was bij Dekaise.
Aantal keren proberen in te breken, auto ruimschoots op voorhand aanwezig, brommer,...