Re: Agenda

Raf, ik probeerde een aantal keer een bericht naar je sturen via de site om de gegevens te bekomen aangaande de meeting, maar het wil echter niet lukken. Probeer jij mij eens te contacteren aub? Misschien lukt dat wel. Dank bij voorbaat.

122

Re: Agenda

Hallo Reckie's Son, als je naar de Ben een mailtje stuurt krijg je mijn hotmail adres. Dat is het handigste.

123

Re: Agenda

Beste Forumleden, voor diegene die wensen aanwezig te zijn op de meeting van volgende week zaterdag. Gelieve me een mailtje te sturen, of mijn hotmail-adres op te vragen via Ben.

124

Re: Agenda

Raf, probleem met uw email. Weinig volk in Braine, ze zitten alleen liever op café. Dus next time "een open café" met bier, hé. Misschien een Scotch van vat, dan komt de bende zelf wel. Tussen haakjes: waar tappen ze zulk bier? In welke cafés van het vat? Waar wordt scotch in vaten gestouwd. Hier in West-Vlaanderen niet bekend in het Brugse.

125

Re: Agenda

K&, zoals reeds gemeld heb ik geen bericht gehad en stond ik om 9.45 in Braine. Niemand te zien. Dan maar om 10.20 vertrokken. Nog langs ferme de Goumont gereden. Ik vond op de plaats waar wij vermoedden dat de bende stond een oude autokrik. Toeval zeker.

126

Re: Agenda

Eerst slecht weer en dan schitterende zon, ideaal om te gaan vissen in Braine en Ophain. Was om 10h00 voor garage Jadot per ongeluk en dan na flink verkeerd gereden te hebben. Rond 10u20 voor een gesloten café. Ik ben dan maar gaan vissen en ze waren bijtlustig.

127

Re: Agenda

Raf wrote:

Ik vond op de plaats waar wij vermoedden dat de bende stond een oude autokrik. Toeval zeker.

Volgens gegevens op les tueries stond de Saab op zijn krik toen hij gevonden werd.

128

Re: Agenda

Beste Raf, ik ben eindelijk terug, na een motorongeval was ik een tijdje buiten strijd. Spijtig voor de samenkomst in Braine. Ook ik probeerde 2 maal via Ben aan gegevens te komen zonder resultaat. Jammer, ik keek er nochtans naar uit.

129

Re: Agenda

Beste leden, aangezien de bijeenkomst te Braine jammerlijk misgelopen is stel ik voor om een nieuwe datum vast te leggen. Gezien alles wat er in die streek te bekijken valt is dit zeker geen luxe. Graag een voorstel van datum.

130

Re: Agenda

K& wrote:

Volgens gegevens op les tueries stond de Saab op zijn krik toen hij gevonden werd.

Raar, aangezien ik op het beeldmateriaal van RTBF en de BRT de Saab zie staan op zijn 4 wielen. Van een krik is geen spoor te bekennen.