Re: Michel Nihoul

Zelfs op het nieuws (Radio 1) werd een journalist geïnterviewd als expert ter zake. Een quote uit dat gesprek:

'Nihoul deed net op dat moment zaken met Dutroux en werd onmiddellijk mee het bad in getrokken. Hij was op de verkeerde plaats op het verkeerde moment.'

Ongelofelijk ... Is dat nu onwetendheid, of gewoon luie journalistiek? Het kan toch niet dat alle media zò gemanipuleerd worden? Ik bedoel: als je het niet zeker weet, zeg er dan niks over. Maar met zo'n uitspraken geef je toch echt wel de indruk dat Nihoul een onbeduidend radertje was en niks te maken had met de hele problematiek rond Dutroux?

42

Re: Michel Nihoul

Vergeet niet dat Nihoul zelf zei dat hij "... een arm heeft zolang als de Donau"! En die "lange arm" heeft hem dus duidelijk ook beschermt! Wie of wat die "lange arm" is, hij bestaat nu nog! En het oorverdovend stilzwijgen van onze politieke kaste past uitermate in deze context!

43

Re: Michel Nihoul

Kenniz05, In elk artikel dat ik de laatste 24 uur las, staan wel ergens conclusies die niemand kan trekken. Er worden zelf pertinente onwaarheden geschreven zoals de bewering dat Nihoul Dutroux niet zou hebben gekend voor de periode van de feiten waarvoor Dutroux en Co zijn veroordeeld.

De schaatsbaan waar Dutroux volgens getuigen in de 80-er jaren jonge meisjes versierde was tevens de vestiging van de studio's van Radio Activité. Christine Van Hees is in die studio's geweest, zou zelfs een beertje in ontvangst hebben genomen van Nihoul. Bepaalde details en herkenningen in verband met Nihoul en Bouty die X1 uitbracht waren onmogelijk zomaar te verzinnen. De 'pillekes' waren een betaling van Nihoul maar voor wat? Die gerepareerde Audi die uit mekaar rammelde? Lachwekkend. De man zat in zowat elke louche en welgefrekwenteerde seksclub die er toen bestond. Het gaat zelfs zo ver dat er over een dubbelganger van Nihoul wordt gesproken. En de onfortuinlijke meisjes, hebben die twee maand zonder eten en drinken gezeten? Nee toch, niemand overleeft zoiets, zeker niet als ze al verzwakt waren: er was nog iemand die hen voedde en misschien erger in de periode dat ze allen in de gevangenis vast zaten.

Eén ding is duidelijk: het moet beginnen en eindigen met Dutroux, Martin, Lelievre, Weinstein en die Griek. Over de 10-20 jaren daarvoor mag en zal er niet door de pers bericht worden. Terwijl daar meer dan zeker de kern van de oplossing van deze zaak zit. Dutroux is maar een onfortuinlijk tentakeltje geweest...

De tweede post van Dim in dit topic zegt trouwens zeer veel over deze man. Het is dus oud nieuws. Er zal niets mee gebeuren als niemand wordt gedwongen. En nogmaals: waarom amper 5 pagina's over Nihoul op dit forum? Terwijl er soms bijna 100 bestaan over één of andere theorie?

Re: Michel Nihoul

Ik denk dat de link hier op het forum staat. Vorige week heb ik nog alle financiële verrichtingen bekeken van Dutroux en co. Een kleuter kan er vaststellen dat Dutoux in een netwerk zat. En de heer Nihoul daar deel van uitmaakte. Vorig jaar heb ik de heer Nihoul nog opgebeld voor inlichtingen. Ik had namelijk ontdekt dat hij nog steeds schimmige vennootschappen had zogezegd om kinderen te helpen die verdwenen waren met o.a. juridische bijstand. Ik had pech want de heer Nihoul was ziek op dat moment en het was zijn partner die mij inlichtingen gaf.

Het lidgeld dat je moest betalen als lid van zijn vzw was eigenlijk het afsluiten van een verzekeringscontract voor rechtsbijstand. Die rechtsbijstand zou dan door zijn partner gegeven worden. Maar Nihoul was ondertussen buiten gegooid bij de verzekeringsmaatschappij waarvoor hij werkte als makelaar omwille van te weinig productie.

Aangezien ik geen persoonlijk contact met Nihoul zag zitten heeft Cobra overgenomen. Maar net nadien kwam er een klacht ... De rest is geschiedenis.

45

Re: Michel Nihoul

Interessante informatie over Michel Nihoul op de ISGP-site » isgp-studies.com

46

Re: Michel Nihoul

David Van de Steen: "Nihoul sleet z'n oude dagen rustig aan zee. Dat klopt toch niet?"

David Van de Steen, die zijn zus en beide ouders verloor bij de Bende-aanslag op de Delhaize van Aalst en ook zelf gewond raakte, wil dat er snel antwoorden komen. We vroegen hem of de dood van iemand als Michel Nihoul, hoofdrolspeler in de zaak-Dutroux en decennialang kopstuk in de Belgische onderwereld, invloed kan hebben op de zaak rond de Bende van Nijvel. "Nihoul is gezien samen met de entourage van de Bendeverdachten én enkele ministers in een Brussels hotel", antwoordt hij. "Daar stel ik me toch vragen bij."

Bekijk hier de reportage » www.tvoost.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

47

Re: Michel Nihoul

Ben wrote:

"Nihoul is gezien samen met de entourage van de Bendeverdachten én enkele ministers in een Brussels hotel", antwoordt hij. "Daar stel ik me toch vragen bij."

Van alle verhalen op dit forum die niet werkelijk hebben plaats gevonden, dit nog het minst van al.

Re: Michel Nihoul

Mag ik vragen waarom je daar zo zeker van bent? Dit staat wel in een PV, waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat al wat in een pv staat klopt.

Re: Michel Nihoul

Appartement'je in Zeebruhh(gg)e dacht ik ...

Re: Michel Nihoul

bkv wrote:

Van alle verhalen op dit forum die niet werkelijk hebben plaats gevonden, dit nog het minst van al.

bkv, waarom bent u daarvan zo zeker? Wat zijn uw bronnen?