1

Topic: Isaac Rousseau

Vlak voor zijn dood gaf procureur Deprêtre plots de namen prijs van enkele misdadigers die volgens hem deelnamen aan de overval op de Colruyt van Nijvel. Eén van die namen was Isaac Rousseau, uit het milieu van de Sudistes.

Door zijn gestalte werd Rousseau "le grand Isaac" genoemd. Hij zou die nacht in de omgeving van de Colruyt van Nijvel zijn geweest. Hij droeg een ringbaard, kwam aan de kost als carrosseriehersteller en militeerde net als zijn broer Nicolas voor extreemrechts.

Bron: De Bende van Nijvel - verraad, manipulatie, geheime diensten | Guy Bouten

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

2

Re: Isaac Rousseau

Dat van zijn broer zou ik graag eens bevestigd zien. 'Wolf' op tueries spreekt effectief over Nicolas R. en niet over Isaac R. maar ik ben er niet in geslaagd om het bestaan van Nicolas R. te confirmeren. Laat staan dat het zijn broer zou zijn. Bouten is wel ter plaatse (Braine) op onderzoek gegaan en heeft er mensen gesproken. Misschien komt hij zo aan de info.

Re: Isaac Rousseau

Wolf heeft me al altijd een goede bron van info geleken. Ik vraag me af wie er achter zijn pseudoniem schuilgaat. Is hij nog steeds actief op het Franstalige forum?

4

Re: Isaac Rousseau

'Wolf' is al een tijd het land uit (nu in Luxemburg) en komt slechts heel sporadisch op het forum tueries (één keer om de zoveel maand). Zijn activiteiten hebben te maken met inlichtingen en bewaking. Meer kan ik niet kwijt.

5

Re: Isaac Rousseau

Wolf = Dossogne?

Re: Isaac Rousseau

Nee, Dossogne is niet Wolf.