Re: Michel Nihoul

Ik ga zeer kort antwoorden uit noodzaak. Dat appartementje van Nihoul zegt niets over een vroegere mogelijke financiële situatie. Heb jij het appartementje van Van Rossem gezien? Ik wel, ik ken het want het ligt in mijn buurt. Het is zo groot als de gemiddelde garage (wel geen visgeur maar de heerlijke geur van versgebakken brood). Van Rossem moest wel letterlijk naar boven kruipen.
Bewijs: zie laatste beelden VRT.

Dat onweerlegbare bewijs zal ik jullie zeer waarschijnlijk nooit kunnen geven. Maar mss moeten we eerst eens definiëren wat voor jullie een onweerlegbaar bewijs zou kunnen zijn.

Dat van die ongeletterde indiaan heb ik ook gelezen. Jij bent even veel ongeletterde indiaan als ik Mata Hari ben. Het is er inderdaad zo ver over dat het grappig is.

Is er echt diep menselijke barmartigheid nodig om mij te corrigeren? Besef jij mijn beste vriend dat je op dat moment quasi hetzelfde zegt over mij als de man van het andere forum over jou zei.

Kees BK, je bent ongetwijfeld een man met vele talenten, gebruik die dan aub om ons verder te helpen.

Pffffffffffffffff Ikbenhetookbeu. Prettig WE.

92

Re: Michel Nihoul

En het is niet omdat je domicilie ergens officieel genoteerd staat dat je er ook woont en leeft. Tenzij je de buurman bent (waar ik sterk aan twijfel in jouw geval Kees) die bedoelde persoon dagelijks om zijn broodje ziet wandelen is de kans klein dat je kan bewijzen dat er iemand woont. Fake adressen zijn schering en inslag bij zowel bij het gangsterdom als bij Justitie. Domiciliëring is geen bewijs, Nihoul kon even goed in een luxe appartement aan zee in, zeg maar, 'Dunkerque' verbleven hebben. Hij kon zich zelfs transformeren in een halfdode mens in een rolstoel met doodse ogen en een grafstem!

Re: Michel Nihoul

coconut wrote:

Is er echt diep menselijke barmhartigheid nodig om mij te corrigeren ? Besef jij mijn beste vriend dat je op dat moment quasi hetzelfde zegt over mij als de man van het andere forum over jou zei.

Kees BK, je bent ongetwijfeld een man met vele talenten, gebruik die dan aub om ons verder te helpen.

Nee hoor Coconut, ik bedoelde helemaal niet dat je een barmhartige samaritaan nodig hebt om je te corrigeren, dat heb je dan mis begrepen of deze ongeletterde indiaan wink heeft het verkeerd geformuleerd. Het was enkel een uiting van respect t.o.v. mensen zoals Ruf die onvoorwaardelijk en onbaatzuchtig mensen helpen. Een zeldzaamheid in de huidige samenleving.

Blijf vooral posten zoals je doet. We lezen het met veel plezier, maar aanvaard ook dat iemand het er niet mee eens is en vice versa. De mooiste vrijheid die er bestaat.

LEO wrote:

En het is niet omdat je domicilie ergens officieel genoteerd staat dat je er ook woont en leeft. Tenzij je de buurman bent (waar ik sterk aan twijfel in jouw geval Kees) die bedoelde persoon dagelijks om zijn broodje ziet wandelen is de kans klein dat je kan bewijzen dat er iemand woont. Fake adressen zijn schering en inslag bij zowel bij het gangsterdom als bij Justitie. Domiciliëring is geen bewijs, Nihoul kon even goed in een luxe appartement aan zee in, zeg maar, 'Dunkerque' verbleven hebben. Hij kon zich zelfs transformeren in een halfdode mens in een rolstoel met doodse ogen en een grafstem!

En beste LEO, dat mag jij inderdaad denken dat ik "in mijn geval", wat dat dan ook mag betekenen, niet zou kunnen weten.
Er zijn ook mensen die een weekendverblijf hebben in het wat mooiere gedeelte enkele straten verder. smile

Maar je moet me niet geloven "in mijn geval". Awel; stap eens in je auto en loop de lokale bakker, beenhouwer, de 2 viswinkels, cafe van voor en het cafe met het terras, het visrestaurant, de kledingzaak eens af en doe een klein buurtonderzoekje. Mag je best als burger. Vragen staat vrij hé en als mensen niet willen antwoorden, zullen ze het wel zeggen. Je belemmert geen onderzoek want de man is dood. 't is koud op het moment aan 't zeetje, maar van de zeelucht slaap je goed.

Dat dit type oplichters mooi toneel kunnen spelen, is zeker. Komt wel eens vaker voor dat iemand onhandig in een rolstoel voor een rechter verscheen zonder dat er lucht in de banden zit. smile

Re: Michel Nihoul

Amaai, het moet daar druk geweest zijn ten huize Nihoul, terwijl jij een buurtonderzoek aan het doen was, was ik mogelijks met hem aan het bellen. Ik wou mij aansluiten bij zijn vzw en heb uitgebreid om uitleg gevraagd. Ik ben vergeten hoeveel lidgeld hij vroeg, spijtig.
Kinderen waren zeer duur in die tijd, ook niet vergeten.

En zelfs daarop had die verdomde sjacheraar iets gevonden. Hij zal uitgerekend hebben dat het goedkoper was een zangwedstrijd te organiseren of beertjes te gaan overhandigen bij de plaatselijke radio. Laat het nu uitgerekend Christine Van Hees geweest zijn die uit zijn handen zo'n beertje mocht gaan ophalen bij de radio. Toen ik dat detail las in een getuigenis wist ik genoeg. Daar zijn trouwens meerdere getuigenissen over.

Maar zoals zo dikwijls gezegd en geschreven, dat is jammer genoeg geen hard bewijs. Zelfs als er die dag in de agenda van Nihoul gestaan zou hebben Christine V is dat geen hard bewijs dat hij andere plannen had dan dit beertje te overhandigen. We kunnen er hoogstens een boek over schrijven met als titel "Ze zijn zo slim meneer" Of sluw. En zoals Leo zei zijn het helaas vaak
ook nog goede acteurs. Of pedofielenjagers. Soit.

Re: Michel Nihoul

Misschien moeten we ons eens de vraag stellen, waarom deed X2 deze verklaringen bij leven en welzijn? Scaramouche stelde zich de vraag "Ik ben toch niet gek" en verwijst naar een pub van Mediamarkt maar eigenlijk en in normale omstandigheden had X2 zich die vraag moeten stellen. Gezien de functie die zij een aantal jaren geleden vervulde kunnen we er van uit gaan dat zij inderdaad niet gek was.

Naar mijn bescheiden mening heeft zij op dat moment niet alleen met haar carrière maar ook met haar eigen leven gespeeld. Dat doe je toch niet om je te amuseren? Of zie ik dat verkeerd? Stel dat de bijeenkomst effectief plaats had, op vraag van wie was dat dan? Had het hier mee te maken?

De vier anonieme brieven:

Eind 1996, begin 1997 kreeg Justitie vier anonieme brieven in handen die zeer incriminerend zijn voor de Lippens-broers en de verklaringen van de X’en voor een belangrijk deel bevestigen. De brieven zijn in de files genummerd met de codes 100.229 10/01/97 HASTIR 210 BAG T493, FILE BR 37.66 112360/96, 116.353 07/11/1996 PIRARD 105 BAG en 100.230 211 BAG T493. Een van deze brieven is in pdf. gepubliceerd door Kleintje Muurkrant (Adel Verplicht 34, 14 september 2006). Hieronder enkele belangrijke citaten uit de brieven en opmerkingen uit het dossier over de brieven.

Een goede raad van Tante Kaat, herlees eens bladzijde 1 van dit topic.

Re: Michel Nihoul

Scaramouche wrote:

ddd, in de verklaringen van getuige X2 (die men nu kan terugvinden op het internet) staat er vermeld dat er een vergadering is geweest in het Hilton hotel te Brussel op een bepaalde dag waar aanwezig waren: de vrouw van Bouhouche, Paul Vanden Boeynants, Willy De Clercq, Wilfried Martens, Delvoie (ik weet wie Delvoie is), Karel (ik weet wie die Karel is), Jean Gol, Philippe Moureaux, ...

Dat betekent toch dat er een link is naar de Bende van Nijvel? Neen? Bouhouche zal meer dan waarschijnlijk ook zelf in contact zijn geweest met die individuen? Niet de minsten nietwaar die "individuen"! Bouhouche wordt toch vernoemd in de Bende van Nijvel? Ik ben toch niet gek (pub van Mediamarkt)...

Ik zie dat ik in mijn post nog de belangrijkste vergeten was die op die Hilton-vergadering aanwezig was: Michel Nihoul ("J'ai le bras aussi long que le Danube").

97

Re: Michel Nihoul

En waarom ontkennen de aanwezigen op die vergadering dit feit niet. Ze hebben enkel hun 'whereabouts' te vermelden, te bewijzen en klaar is Kees. smile

Re: Michel Nihoul

En waarom zou iemand moeten reageren op roddels?

99

Re: Michel Nihoul

Om de roddels voor ééns en altijd te ontkrachten misschien, nee?

100

Re: Michel Nihoul

Om de weg naar de waarheid te vinden?