11

Re: Gevonden voorwerpen

Bossi wrote:

Zulke reactie lag binnen mijn normale verwachtingen, Reneke. Doch, begrijpelijk. Kakelen kan iedereen. Wij doen gewoon ons werk en leggen verder onze eieren op het terrein.

Nog niet veel eieren gezien op het terrein, maar wel veel nutteloze foto's op het forum.

12

Re: Gevonden voorwerpen

Eieren niet, wapens wel ... een beetje (meer) duiding zou welkom zijn. Indien mogelijk, uiteraard.

Re: Gevonden voorwerpen

Ik denk inderdaad dat iets minder mysterieus doen en iets meer transparantie wel handig zou zijn. Wapens allemaal mooi en wel, maar bijvoorbeeld de autosleutel lijkt me zoals Mgr aanhaalt nogal 'recent' (naar Bende van Nijvel-normen).

Hallo trouwens iedereen, ik ben hier nieuw, dus even goeiedag zeggen kan geen kwaad zeker...

14

Re: Gevonden voorwerpen

Insp. Witse wrote:

Wat de bedoeling van Bossi met het plaatsen van deze foto's ook is, voor mij wordt het in ieder geval een stuk reeëler.
Dank je Bossi voor deze post !

Zijn deze wapens op hetzelfde moment, op dezelfde plaats gevonden? Het lijkt er inderdaad sterk op dat een aantal wapens een verouderde staat aantonen, of zijn de andere misschien reeds behandeld...

Zonder dank, Insp. Witse. Er wordt geroepen over dossierkennis en het gebrek aan dossierkennis enz... Wij vonden het nuttig om de wapens en munitie in beslag te laten nemen voor verder onderzoek. Behoudens het pistool CZ 75, zijn de overige wapens en munitie op dezelfde plaats aangetroffen.

We beschikken nog over ander belangrijk bewijsmateriaal die onder andere confrontaties teweeg brengen. Om verder een tipje van de sluier op te lichten. Een sonar geeft geen 100% zekerheid bij opsporingen te water. Trouwens zullen er opnieuw zoekingen gebeuren te water.

15

Re: Gevonden voorwerpen

Ethelred wrote:

Ik denk inderdaad dat iets minder mysterieus doen en iets meer transparantie wel handig zou zijn. Wapens allemaal mooi en wel, maar bijvoorbeeld de autosleutel lijkt me zoals Mgr aanhaalt nogal 'recent' (naar Bende van Nijvel-normen).

Hallo trouwens iedereen, ik ben hier nieuw, dus even goeiedag zeggen kan geen kwaad zeker...

Dat niet, nee. smile Welkom!

Bossi wrote:

Zonder dank, Insp. Witse. Er wordt geroepen over dossierkennis en het gebrek aan dossierkennis enz... Wij vonden het nuttig om de wapens en munitie in beslag te laten nemen voor verder onderzoek. Behoudens het pistool CZ 75, zijn de overige wapens en munitie op dezelfde plaats aangetroffen.

We beschikken nog over ander belangrijk bewijsmateriaal die onder andere confrontaties teweeg brengen. Om verder een tipje van de sluier op te lichten. Een sonar geeft geen 100% zekerheid bij opsporingen te water. Trouwens zullen er opnieuw zoekingen gebeuren te water.

In troebel water, Bossi ? Kan er echt niet meer gereveleerd worden?

16

Re: Gevonden voorwerpen

Ze zijn gewoon wat gaan magneetvissen, zoals die kinderen onlangs.

17

Re: Gevonden voorwerpen

P-51 wrote:

In troebel water, Bossi? Kan er echt niet meer gereveleerd worden?

Momenteel niet. Tenzij dat er wel wekelijks werkvergaderingen plaatsvinden met de CWB en het Federaal Parket. In een later stadium zal ik wel bijkomende informatie verschaffen. Ik begrijp de frustraties van sommige forumgebruikers. Mijn of onze frustratie is dat er soms geen aandacht wordt geschonken aan belangrijke informatie. Daartoe zijn er andere middelen die daarvoor moeten aangewend worden. Bewijsmateriaal dat er inderdaad een aanslag moest gepleegd worden. Niet zonder redenen dat ik verschillende diensten heb vernoemd die betrokken en mogelijks betrokken zijn bij de feiten.

Re: Gevonden voorwerpen

» Nieuws

19

Re: Gevonden voorwerpen

Bossi wrote:

Momenteel niet. Tenzij dat er wel wekelijks werkvergaderingen plaatsvinden met de CWB en het Federaal Parket. In een later stadium zal ik wel bijkomende informatie verschaffen. Ik begrijp de frustraties van sommige forumgebruikers. Mijn of onze frustratie is dat er soms geen aandacht wordt geschonken aan belangrijke informatie. Daartoe zijn er andere middelen die daarvoor moeten aangewend worden. Bewijsmateriaal dat er inderdaad een aanslag moest gepleegd worden. Niet zonder redenen dat ik verschillende diensten heb vernoemd die betrokken en mogelijks betrokken zijn bij de feiten.

Dit lijkt wel op de vondst van de magneetvissers ... waar is dat spul eigelijk bovengehaald, Bossi? Op dezelfde plaats waar eerder al gezocht werd?

Re: Gevonden voorwerpen

P-51 op dit forum onder de zoekterm 'magneet' kom je op een geheel topic terecht. Ik dacht dat dit in de buurt gevonden werd, vandaar een hele heisa rond de vondst (cfr. waarom komt dit nu pas naar boven?).

Wie het kanaal kent, weet dat dit een dumplaats is voor alles wat het licht niet mag zien ... Toch is er ook een kogelkist opgevist met de naam rijkswacht op. Het stemt zeker tot nadenken!

In mijn mening is de informatie van Bossi heel waardevol, vandaag kunnen we in het stilzwijgen enkel op mogelijke materiele bewijsstukken richten. Wie weet komt er een nieuwe stille getuigen naar boven. Maar dat is mijn mening natuurlijk.