21

Re: Gevonden voorwerpen

Welke informatie? Enkel foto's waarvan we niet eens weten waar en wanneer ze genomen zijn. Kan best er relevant zijn, hoor, maar geef er dan tenminste wat commentaar bij. En als deze "vondst" voorwerp zou uitmaken van een gerechtelijk onderzoek, kan ik er al helemaal niet bij.

22

Re: Gevonden voorwerpen

Zie de link in de post van cocunut hierboven, dat artikel gaat over 2 luchtgeweren en een tweeloop en kogels. Ergo deze foto's zijn die vondst.

23

Re: Gevonden voorwerpen

Die dus niets met de Bende van Nijvel-saga te maken zouden hebben ... waarom dan dergelijke foto's posten?

24

Re: Gevonden voorwerpen

Insp. Witse wrote:

Wie weet komt er een nieuwe stille getuigen naar boven. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

Dat is onder andere en uiteraard ook de bedoeling van onze werkzaamheden. In het verleden is er al te veel prijs gegeven.

25

Re: Gevonden voorwerpen

Er is in het verleden, voor zover ik weet, nog nooit iets prijsgegeven, noch aan de pers, noch op dit forum.

26

Re: Gevonden voorwerpen

Het geheim van het onderzoek is al voortdurend geschonden. Afschriften van P.V.'s zijn bij mijn weten niet uit zichzelf beginnen rond dwarrelen. Ik zou nog een lange lijst kunnen opsommen.

Re: Gevonden voorwerpen

De afbeeldingen zijn voorzien van EXIF-data van de camera.

  • Make: NIKON CORPORATION

  • Model: NIKON D7000

  • Aperture: f/4.5

  • Date & Time: 2019-06-09 16:23:16.70

  • Exposure Time: 1/25

  • Focal Length: 40.0 mm (35 mm equivalent: 60.0 mm)

  • ISO: 100

  • Dimensions: 1631 x 1080

  • Size: 0.6KB

De afbeeldingen zijn ingevoegd via ImageShack » https://imageshack.com/i/poeU3GYbj
De gebruiker heeft daar als naam: GDA4OZteam3

GDA zou kunnen slaan op Gerechtelijke Dienst Arrondissement. OZteam3 waarschijnlijk op Onderzoeksteam 3

Re: Gevonden voorwerpen

Goed bezig, mss nog een stapje verder gaan dan weten ze wie dat ze moeten komen afknallen. Of het nu de bende van Nijvel of een andere bende is.

29

Re: Gevonden voorwerpen

CleverTrevor wrote:

U haalt me de woorden uit de mond. Een van de redenen waarom ik soms voor lange tijd van dit forum wegblijf, is de mysterieuze gewichtigdoenerij van sommigen op deze pagina's... Ze leggen mistbanken aan om zichzelf in het middelpunt van de belangstelling te zetten. Het resultaat is een mix van irritatie en medelijden. Hoe ging dat liedje van Kabouter Plop ook alweer? Ik word daar zo moe van...

Ik had het waarschijnlijk niet beter kunnen zeggen. Zonder de nodige context gaat dit topic dan ook naar de 'Prullenbak'.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Gevonden voorwerpen

Misschien zijn deze foto's wel interessant om 2x na te denken over wat je online zet ? Vergeet niet dat véél te traceren is. Als iemand hier op het forum de metadata achter de foto's kan achterhalen dan ook die 'bende die je gaat komen afknallen'.