Re: Humor

Is deze titel dan ook niet enorm slecht gekozen van tv Oost?

» www.tvoost.be

Re: Humor

Ethelred wrote:

Is deze titel dan ook niet enorm slecht gekozen van tv Oost?

» www.tvoost.be

Mensen die nooit iets hebben meegemaakt, zullen zeggen dat je met alles kunt lachen. Voor wie wel iets heeft meegemaakt zal daar al anders over reageren. Als je dan al iets meemaakt als David, dan kan ik best begrijpen dat dit zeer kwetsend overkomt. Je zou aan Xander moeten vragen of hij er ook een mop zou van maken als hij iets dergelijks meemaakt.

Het schot in het gezicht werd vroeger wel getraind om zeker te zijn van overlijden. (Double tap- tête). Het schot door de schouder vind ik niet direct een logisch antwoord voor, en heeft niets met een techniek te maken. Alles begint er op te lijken dat dat krapuul daar op die parking gewoon hun oefeningen aan het trainen waren. Mijn excuses aan David als dit slecht overkomt, maar bedoel het goed, en hoop mee met hen.

13

Re: Humor

HIPA wrote:

Wij lachen allemaal met het Bende verhaal, het is soms voor te lachen ook! Fantastische parodie van The Strangers, dat is humor. Hier gaat Xander mij persoonlijk met voornaam en achternaam gebruiken voor te lachen met een persoonlijk familie verhaal, en deze historie is zoals jullie beter weten dan wie ook enorm lachwekkend, niet Zeno? Maar ik zal het niet goed begrijpen.

Sterkte, HIPA. Volg uw gevoel!

14

Re: Humor

Er is zo een grote concurrentie onder de "stand-up's" om de media (en de daartoe bijhorende bekendheid) te halen, dat ze in de eerste plaats aan hun carrière en portefeuille denken. En dat met een opbod van kwetsende uitspraken. En ze zijn nog te laf zijn om dat toe te geven ook.