21

Re: Nr. 19: Reus

Kijk hier eens naar film nr. 3 over Gladio, naar onderen scrollen » thomasdeflo.wordpress.com

Op exact 16 minuut zestien beeld ff stilzetten, zou dit de reus kunnen zijn?

22 (edited by Mincky 11-05-2010 00:03)

Re: Nr. 19: Reus

En de enige die ik overigens in robotfoto nr. 19 herken is Claude Delperdagne:

http://lh5.ggpht.com/_SHxThB8Wl4Q/S9tLuNGdX5I/AAAAAAAAA_U/7rG7fQPNPKM/Claude%20Delperdagne%204.jpg

23 (edited by dim 11-05-2010 10:46)

Re: Nr. 19: Reus

En dit?

http://i66.servimg.com/u/f66/13/16/12/47/cf10.png

24

Re: Nr. 19: Reus

dim, goedemorgen, ja ook enigszins, maar persoonlijk vind ik Claude Delperdagne meer gelijken. Voor mijn duidelijkheid, wie is dat op uw foto?

Raf wrote:

Ik heb nog nooit gehoord over 2 reuzen in Aalst. Dit is foute informatie

Misschien wordt het u duidelijk als u dit eens leest » Welke taal spraken de daders in Aalst?

25

Re: Nr. 19: Reus

Mincky, Calmette, een naam die steeds terugkomt en ook geciteerd wordt in de getuigenis van H. Damsaint (waar ik veel belang aan hecht).

26

Re: Nr. 19: Reus

dim, ok, maar wel een beetje klein voor een reus, ik ben 1 cm groter en vind mezelf nu niet echt groot.

Signalement:

  • 1,82 meter groot

  • slank en atletisch gebouwd

  • Over zijn leeftijd is de PV tegenstrijdig, in het begin is hij tussen de 40 à 45 jaar en enkele regels verder word Calmette omschreven als een persoon tussen 70 en 75 jaar.

  • scherpe gelaatstrekken, bruine ringbaard, begin van kaalhoofdigheid, bruine haren, geen littekens, geen tatouages.

27

Re: Nr. 19: Reus

Ja dat weet ik, maar:

  1. Is die 1.82m wel een feit? In het boek van Bouten staat bv. dat Calmette lang en slank was, zie bv. ook de onbetrouwbare info over de leeftijd in de PV.

  2. In hoeverre was die "reus" echt wel een reus? Er is bv. sprake geweest van plateauzolen. Bovendien lijkt een magere 1.82m al snel een stuk groter als de rest van de daders rond de 1.7 groot waren (de killer bv).

28

Re: Nr. 19: Reus

Klopt ook, dan moeten er haast 2 "reuzen" geweest zijn naar mijn mening. Zie 1 pagina terug.

Die plateauzolen geloof ik niet zo, is niet handig in situaties als die. Je bent zeg maar minder mobiel. Tevens komt die verklaring van de onbetrouwbare De Staerke. Als je gewoon heel objectief kijkt lijkt de foto gewoon op Claude Delperdagne vind ikzelf, maar dat is slechts mijn mening.

29

Re: Nr. 19: Reus

Destijds bestonden dergelijke analyses nog niet.

30

Re: Nr. 19: Reus

Welke analyses?