211

Re: Jezus-Eik: Loods

In sprak net met een man die toen buur was van ‘de loods’. Hem blijft t meest bij dat hij bedreigd werd door een Joegoslaav.

Re: Jezus-Eik: Loods

Marinko? Is officieel in verdenking gesteld voor bendefeiten.

213

Re: Jezus-Eik: Loods

Denkt u dat de namen van de Bende-leden in het dossier staan, zoals onder anderen Jef Vermassen beweert.

Geens: “Ja. De oplossing en de namen zitten al jaren in het dossier: Bouhouche, Beijer, de clan rond De Staerke, een Joegoslaaf enzovoort. In de loop der tijd is tenslotte toch een tiental mensen in beschuldiging gesteld, omdat er serieuze aanwijzingen waren voor hun betrokkenheid.”

Bron: interview Knack

214

Re: Jezus-Eik: Loods

Insp. Witse wrote:

Marinko? Is officieel in verdenking gesteld voor bendefeiten.

Hij vertelde over ene Milan.

215

Re: Jezus-Eik: Loods

Goed bezig KD. Vertel, hoe en waarom bedreigd?

216

Re: Jezus-Eik: Loods

Omdat hij er speelde met buurtgenoten en dan ook 1 en ander zag... Als jonge kerel (een jaar of 10) had hij geen benul van wat er gaande was.

217

Re: Jezus-Eik: Loods

Toch geen wapens gezien? Dubbeldekker? Veel mensen die in en uit liepen? Slechts vier? Wat dachten de mensen uit de buurt over wat er in die loods gebeurde? Verkoop van tweedehandswagens? Demonteren van wagens? Zagen ze er vaak politie? Rijkswacht?

218

Re: Jezus-Eik: Loods

Insp. Witse wrote:

Marinko? Is officieel in verdenking gesteld voor bendefeiten.

Ik wist dat er een Joegoslaaf in verdenking gesteld werd. Dit is de eerste keer dat ik zijn naam zie. Is er ierts meer over deze man geweten?

219

Re: Jezus-Eik: Loods

Marinko Radujkov, hier op het forum werd de naam ook vermeld.

220

Re: Jezus-Eik: Loods

coconut wrote:

Van iemand uit Overijse: Denise Tyack (vriendin van Patrick Haemers), Overijse (buurt van café ’t Klein Verzet Bollestraat 1). Waar zou die persoon dat vandaan halen dan? Vreemd.

Dat café ken ik en bestaat nog niet zo lang, een aantal jaren. Dus zeker niet in Patrick Haemers zijn tijd. Misschien woont zij daar vandaag? Terlanen is kort bij Waver, volgens mij houdt ze nog een bar.

Ik heb wel uit eerste bron vernomen dat Haemers een tijdje op de Krommeweg op de grens tussen Overijse en Hoeilaart gewoond heeft en men hem bezig zag met het inladen/overladen van wapens. Gemeld, politie ter plekke, mijn kennis plat op de buik in huis, de vogel was gaan vliegen. Doorgestoken kaart? Krommeweg is op 100 meter van de bewuste villa Overijsesesteenweg. Wilt niks zeggen natuurlijk maar loods, villa, Krommeweg, Brugstraat, Delhaize. allemaal op 1 km2.

HIPA beweert hier ergens dat R5 turbo in de loods stond.

Joegoslaaf? Woonde daar geen Kapllan Murat in de Koedalstraat om de hoek?

Ik zou wel meer willen weten over die corruptiezaak in Overijse. De oud-burgemeester is al lang dood maar andere mensen nog niet. Mij lijkt een "verkaveling" geen rede te zijn voor al die dingen die Lucien aanhaalt.