151

Re: Getuigenis Joël Lhost

lauwin47 wrote:

J'attends des questions de votre part ...

Ik heb een vraag: op 7, 8 en 9 juli 2014 werd je ondervraagd door de Cel Waals Brabant n.a.v. uw verklaringen over de mogelijke vluchtweg na de overval in Overijse. Hebben ze u toen ook gevraagd om de route die je in 1985 hebt gevolgd te tonen? Zo ja, kan je deze route tonen op een kaart?

kenza wrote:

Aan de put rechtover Hamas Mital.

Ik wist niet dat Hamas ook in de metaal-business zit?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Getuigenis Joël Lhost

Hij bedoelt Hasmetal in Lessines.

Re: Getuigenis Joël Lhost

Wat documenten van Joël Lhost (lauwin47) betreft: op het Franstalige forum (» tueriesdubrabant.1fr1.net) heeft hij ook reeds talrijke documenten geplaatst onder de gebruikersnaam Ginlo. Joël zelf heeft op dat forum meegedeeld dat hij daar die gebruikersnaam heeft.

154

Re: Getuigenis Joël Lhost

A Ben, oui l'itinéraire à été refait en voiture avec le Commissaire Gilles Quinet et l'inspecteur principal Renard, avec des photos prisent par Renard à tous les carrefours et changement de direction, jusqu'au Chemin de l'arrière de la Base de Chièvres (voir la photo Ruf). Où je devais, m'arrêter. Je peux fournir tous cela par une copie de mes auditions par Ruf, demain

155

Re: Getuigenis Joël Lhost

Bedankt voor je antwoord. Zou je misschien ook meer details kunnen geven over de route die je toen (en in 1985) hebt gevolgd? Loopt die route vooral via autosnelwegen of vooral via secundaire wegen? Ging de route langs of door grote steden of eerder via kleine dorpen? Zijn er andere grote of kleine details die belangrijk kunnen zijn? Kan je ze eventueel uittekenen op Google Maps?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Getuigenis Joël Lhost

lauwin47 wrote:

A Ben, oui l'itinéraire à été refait en voiture avec le Commissaire Gilles Quinet et l'inspecteur principal Renard, avec des photos prisent par Renard à tous les carrefours et changement de direction, jusqu'au Chemin de l'arrière de la Base de Chièvres (voir la photo Ruf). Où je devais, m'arrêter. Je peux fournir tous cela par une copie de mes auditions par Ruf, demain

Joël stuurde me vandaag, in aansluiting met zijn bericht hierboven, de volgende bladzijde uit  een verhoor van hem: Hij vroeg me dit op het forum te plaatsen.

https://www.mupload.nl/img/fcfzz7yn7.jpg

157

Re: Getuigenis Joël Lhost

Bedankt, de route ziet er dus zo uit » Google Maps

Paar vragen: Waarom start je route pas vanaf het Bois de la Houssière? Deed er iemand anders de route Overijse - Bois de la Houssière? Je verklaart dat je op het kruispunt Avenue du Marouset en Drève des Chasseurs stond te wachten op een bevel om te vertrekken ("Top"). Weet je nog vanaf hoe laat je daar stond en om hoe laat dit bevel kwam?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Getuigenis Joël Lhost

Er is nabij het industrieterrein van Soignies een nieuwe weg aangelegd over Salmonsart richting steengroeve van Neufvilles.

Ik kan momenteel het plan niet bestuderen, maar ik vermoed dat deze Google Maps de hoofdbaan volgt van Braine-le-comte richting Soignies. Van het centrum (kruispunt) richting Neufvilles.

159

Re: Getuigenis Joël Lhost

Had daar niemand geen boerderijtje?

160

Re: Getuigenis Joël Lhost

Voor mij is die weg totaal onbelangrijk. Maar wel de achterliggende organisatie's zijn belangrijk. Op 1 staatsveiligheid, CIA, NATO SHAPE (Gladio) en niet te vergeten WNP (via staatsveiligheid).