Topic: René Noël

René Noël is de man die schuilgaat achter de oudere man - lees één van de chauffeurs - van de roemruchte bende van Nijvel uit de jaren stillekes.

De clan rond Philippe De Staerke kende René Noël heel goed.

René Noël is de oudere man van de bende van Nijvel die ongemoeid gelaten wordt door het Belgische gerecht. Leven wij in een apenland?

De drie berichten hierboven heb ik gevonden op www.twitter.com

Wie weet er meer over René Noël?

Re: René Noël

Scaramouche, heb je rechtstreekse links naar de desbetreffende Twitter-berichten? Twitter.com leidt simpelweg naar de main page van Twitter.

Re: René Noël

Coconut, is of was jouw X iemand uit het Leuvense?

4

Re: René Noël

» twitter.com/ammezeida

Re: René Noël

Gilbert Haesendonck doet straffe uitspraken op zijn twitteraccount » twitter.com/ammezeida/status/ (24 april 2018)

"Ik ben de enige échte overlevende kroongetuige in het bende-dossier dus vertel aan mij geen prietpraat. Bel mij even 0468/311462"

6

Re: René Noël

Pas op mensen, hij is de enige échte kroongetuige. En hij is over de dader helemaal zeker. Een pièce unique zoals we er in dit dossier nog niet gezien hebben dus. Wie aandacht over heeft, weet nu bij wie hij het kwijt kan.

Re: René Noël

Geen woord over X Reneke, sorry. Of bedoelde je Y? Want die is ondertussen gekend ... Toch opletten met de privacy wetgeving he mannen. En hou er rekening mee dat Y tot alles in staat is. En neen, dit is geen paranoia van mij.

Re: René Noël

René Noël = Forces Nouvelles

Re: René Noël

Gestorven in mei '87?

Re: René Noël

Alive. Witse ik zie de eerste tekenen van dementie (smiley).