Re: René Noël

Oei, oei oei ... Kijk eens in dit form onder de hoofding Namen (Namur). Komt de ontknoping nabij? De hele topic "Namur" lezen!

Re: René Noël

» www.orbspatrianostra.com

Op de pagina achter de link hierboven staat een zekere René Noël vermeld. Hij zou in België overleden zijn, alleen kan ik nergens overlijdensbericht vinden.

Re: René Noël

Dit gaat over een andere René Noël.

24

Re: René Noël

Ja? Als je daar zo zeker van bent kan het niet moeilijk zijn om ons daarvan het bewijs te geven.

Re: René Noël

De René Noël waarover wij spreken is nog in leven. Is dat voldoende als bewijs?

Maar natuurlijk weet ik niet of de inhoud van de website hier boven vermeld klopt. Ze kunnen daar schrijven wat ze willen denk ik. En het is niet onmogelijk dat daar om één of andere duistere reden info op staat die niet klopt.

Er is of was in België en in Frankrijk meer dan 1 René Noël. Er was er maar één die in Overijse woonde ten tijde van de overvallen. Als het van mij af hing mocht hier alles op dit forum staan wat gekend is Zeno. Ik heb niet het minste genoegen of plezier in geheimzinnig gedoe, ik hou ook niet van spelletjes in de zin van "ik weet iets wat jij niet weet". Maar helaas kan dit niet. Helaas. En voor de zoveelste keer, ik ben lang niet de enige die over deze info beschikt. Ik doe wel moeite, zeer veel moeite, om zo veel mogelijk op dit forum te zetten. Meestal met plezier.

26

Re: René Noël

Waarom kan hij niet in Overijse hebben gewoond? Waarom komt een Fransman naar België om te overlijden? Waarom suggereer jij dat die info op die website vervalst kan zijn? Hij leeft maar is onvindbaar? Ja, als de zelfverklaarde ‘enige echte overlevende kroongetuige in het bende dossier’ dat twittert mag er niet verder nagedacht worden.

Re: René Noël

Er komt eindelijk weer een nieuwe naam en daar komen de criticasters van het eerste of laatste uur. Ivm René Noël, hebben de slachtoffers enigszins zicht op deze persoon? Werkt het CWB reeds al op dit individu?

28

Re: René Noël

In het dossier van de Bende van Nijvel als tevens in de database CWB komen er twee namen voor als zijnde Noël René. Dit blijkt trouwens ook uit mijn contact met de CWB dd. 21 februari jl.. De eerste René Noël is overleden in 2000. De tweede is momenteel 84 jaar en waarover bijkomende informatie is verstrekt. Ik heb trouwens gisterenavond aan medewerkers en aan enkele forumleden info gegeven naar aanleiding van mijn contact met de CWB.

Re: René Noël

Is René Noël de bejaarde verdachte waarover Merovinger enkele jaren geleden ook informatie aan de CWB overmaakte?

30

Re: René Noël

Hier moet ik mijn antwoord even schuldig blijven, Django. Mocht u daarover eventueel is over terug vinden of naar kunnen verwijzen? Graag.