Re: Oostende

Euromeat is op 3 januari 1979 opgericht te Oostende, Troonstraat 27. In de agenda van Paul Cams van het jaar '79 staat een bezoek naar de Troonsstraat 27.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Oostende

In Oostende was er in de jaren 80 en 90 een beruchte bende actief onder de naam de Bende Marchand! Ze stonden bekend als uiterst gevaarlijk en ze genoten bescherming van de ordediensten. Iemand meer info?

the end wrote:

Euromeat is op 3 januari 1979 opgericht te Oostende, Troonstraat 27. In de agenda van Paul Cams van het jaar '79 staat een bezoek naar de Troonsstraat 27.

Is nu een appartementsgebouw. Was dat toen ook?

23

Re: Oostende

Robertvandeurnen wrote:

In Oostende was er in de jaren 80 en 90 een beruchte bende actief onder de naam de Bende Marchand!
Ze stonden bekend als uiterst gevaarlijk en ze genoten bescherming van de ordediensten. Iemand meer info?

Misschien kan dit helpen » www.hln.be

Re: Oostende

human, inderdaad! Oostende is zwaar onderbelicht, en zijn rol kan veel groter doorwegen dan de meeste andere plaatsen die al beschreven werden.

25

Re: Oostende

Een andere POI, al bekend als pooier, ging regelmatig in Oostende om te spelen: Michel Piro.

26

Re: Oostende

Nu iets meer serieus:

Serge Detienne, alias Serge d'Ostende. Vriend vanaf de jaren 70' en misschien baas van Piro. Kwam regelmatig bij Piro zijn restaurant in Nalinnes en at gratis. Had een appartment in Blankenberghe.

27

Re: Oostende

Se perdent dans des absurdités!

28

Re: Oostende

Idefix wrote:

C.P., vous êtes le seul qui continue à chercher la vérité. Merci pour l'information sur les gangsters Sliman, apparemment ces révélations ne sont pas autorisées à être connues ! Cela veut tout dire !

D'autres se perdent dans des absurdités comme la recherche des coupables avec Bouhouche, avec De Staerke et avec Haemers.  Cela n'a jamais rien donné, comme edd l'a déjà fait remarquer et comme luc paard continue de le défendre. 

Donc ce Serge était Serge Le Grec, comme décrit dans les rapports Delta?

Sorry, ik weet niks van Serge "Le Grec" of van Delta rapport. "Serge d'Ostende" (en français dans le texte) was ook een bekende pooier, samen met een andere compaan van duitse oorsprong (naam onbekend) kwamen zij samen geld spelen in Oostend, "Bij Willems" om precies te zijn.

Er een was een "Michel le grec" in Charleroi die met Piro "vriend" was ... Maar Piro was ook "vriend" met Roger Dupuis...

29

Re: Oostende

Waarschijnlijk waren het ook de Noord Franse bandietjes die ons jaren bedreigd hebben met brand, nummerplaten, en auto rammen op de autostrade. Dit deden ze tot 3 jaar na hun overval voor geld op Aalst! Alé kom zeg.

En dan Lekeu die belde dat was toevallig. Alles wat we daar achteraf meegemaakt hebben toeval. Alle gangsters die we zagen voor en na de overval, de rijkswacht R4, mijn bezoek in de kliniek ... maar dit is dan blijkbaar ook verzonnen.

Mijn uren gesprek met Delta Troch, Vernaillen, Eddy Vos ... allemaal fantasten. Ik zal eens iets zeggen dat niet mijn gewoonte is … jullie kennen er niks van, NADA, geen kloten, geen dossierkennis en ook geen praktijkkennis en degene die wel ongelooflijk werk verricht hebben op deze forum zijn weg, net als ik.

30

Re: Oostende

Jij mag dat zeggen tegen mij omdat ik heel goed begrijp dat je het kotsbeu bent. En omdat je tonnen meer dossierkennis hebt. En dat de echte dossierkenners hier weg zijn heb ik ook al een paar keren aangehaald. Laat je maar eens goed gaan David... Eigenlijk ben ik hier ook weg want ik was verbannen.

De meeste mensen zijn laf genoeg om kwaad te doen maar te zwak om goed te doen. Die ga ik onthouden.