Re: Prullenmand

Beste forumleden,
Ik ben geen gevaarlijke vrouw.
Ik ben niet Guy Bouten, noch een vriendin van hem.
Ik ben niet Robert Beijer, noch iemand behorend tot zijn entourage.
Het is een schoftenstreek van Hervé om mijn mails zomaar op het forum te gooien.
Ook Van Haperen ( insider ) is een schoft. Hij is een gekend oplichter. Dit werd me bevestigd bij Tros Opgelicht.
Niemand op het Franstalig forum had de moed om het voor mij op te nemen. Wellicht allemaal doodsbang van Beijer.
Eigenlijk zou Beijer zich bij Bouten moeten excuseren en Bouten bij Beijer, want ze hebben zich alle twee vergist.
En beide heren zouden zich ook bij mij moeten excuseren. Vooral Bouten die insinueert dat ik een hoer ben in loondienst
van Beijer. En Beijer is - zoals Coconut terecht stelt - ( een beetje) luguber dat hij zich uitgeeft voor zijn dode tante. Staat die N in NRB misschien voor necrofiel?
Ik ben niet belangrijk maar de waarheid is dat wel. Ik vind het jammer dat sommige forumleden bang van mij zijn en me niet antwoorden. Ik heb een blanco strafregister en 90 procent van wat op het Franstalig forum over mij werd geschreven is onwaar.

42

Re: Prullenmand

elisa.vanvliet27 wrote:

Ik vind het jammer dat sommige forumleden bang van mij zijn en me niet antwoorden. Ik heb een blanco strafregister en 90 procent van wat op het Franstalig forum over mij werd geschreven is onwaar.

Waar jij je druk over maakt.  Laat je niet opjutten door wat nicknames.

Re: Prullenmand

Beste Zeno,

Het is duidelijk dat je het Franstalig forum niet volgt. Bouten heeft aan een forumlid meegedeeld dat ik een hoer ben die werkt voor Beijer. Beijer van zijn kant is overtuigd dat ik Bouten ben. En Van Haperen publiceerde ook mails van me. Dit zijn dus geen nicknames, maar hun echte namen. Beter opletten, vriend :-) Wanneer Bouten of Beijer zoiets schrijven, wordt daar toch enig geloof aan gehecht. Bovendien is het verboden om mails te publiceren zonder toestemming van de auteur.
groetjes, Elisa

44

Re: Prullenmand

Maar je bent wel fb-vriend met Christian Smets.

Re: Prullenmand

Ik geef je alle voordeel van de twijfel: nog niet zo lang geleden heb ik goede kritieken over je gehoord.
Reneke, ik ben bevriend met Dossogne op FB. So Whatt?

Re: Prullenmand

°What

Re: Prullenmand

Elisa, op een bepaald moment weet men niet meer wat schrijven, ook wel komkommer tijd genoemd in de journalistiek.
Zelf vind ik het jammer dat men jou opeens onterecht aan de schandpaal nagelt.
Mag ik vragen welke 10% dan wel correct is?

Maakt het uit met wie je op facebook bevriend bent?

Re: Prullenmand

Beste Insp. Witse en Reneke,
Goede vraag, Insp.
Het is waar dat ik de entourage van Beijer heb gecontacteerd. Het is ook waar dat ik Bouten heb gecontacteerd per mail, maar niet om hem in de val te lokken. Ik moedig iedereen aan die het aandurft om de waarheid te zoeken. Bouten was heel afstandelijk en ik dacht dat dit was omdat hij me niet interessant vond, maar blijkbaar zag hij mij dus als een hoer die voor Beijer werkte of Beijer zelf. Ik ben op Facebook bevriend met verscheidene mensen die in het dossier zijn genoemd. Dit wil echter nog niet zeggen dat ik ze allemaal zou uitnodigen op een verjaardagsfeestje...Ik dank iedereen op dit forum om te blijven zoeken. Op een dag zal iemand toch eens de naald vinden in de spreekwoordelijke hooiberg.

49

Re: Prullenmand

elisa.vanvliet27 wrote:

Wanneer Bouten of Beijer zoiets schrijven, wordt daar toch enig geloof aan gehecht.

Elisa, dat klopt maar je kan jezelf daarboven stellen.  Wat iemand over jou denkt of zegt zul je nooit onder controle krijgen.  Jij alleen weet wat de waarheid is en dat volstaat.  Je maakt Beijer en co belangrijker dan ze zijn.  Selectief lezen is de oplossing voor jouw probleem  wink

50

Re: Prullenmand

ter info, maar dit geheel terzijde : Michel is grote kuis aan het houden op "Les Tuéries". Heeft overigens lang geduurd m.i. ...