61

Re: X-dossiers

Hallo allen, ik ben nieuw in het Dutroux-dossier en dit forum. Ik heb Regina's biografie nagelezen. De Engelse vertaling kan men hier vinden (waarschuwing: schokkend materiaal, dit lezen kan je gemoedsrust verslechteren) » issuu.com

Op pagina 67 en 68 gaat het over psychologische aspect van satanische rituelen. De daders zouden dit tijdens verkrachtingen voor het afschrikaffect. Want wat gaat men denken van een kind of een getuige die zegt dat ze "door de duivel zijn verkracht"? Er is een reële kans dat men gaat denken dat je 'gek' bent enzo. De daders zouden dit volgens Regina heel goed beseft hebben.

Over dat gegeven had ik nog nooit eerder nagedacht. Het is net door dat afschrikeffect dat ik nu geneigd ben om die verhalen niet direct als mythes te beschouwen. Dat aspect heb ik nog niet besproken gezien.

Wat me opviel bij het lezen van Regina's verhaal is dat de psychologische schetsen me overtuigend lijken. Dutroux zie ik qua persoonlijkheid ook meer als iemand die meer opdrachten opvolgt, en Nihoul als een organisator. Dat strookt niet met de officiële versie.

In dat boek wordt ook melding gemaakt dat Tony precies wist hoe je MPS (nu gekend als DID) moest induceren bij een persoon. Hij volgde ook hoorcolleges aan de VUB over kinderpsychologie. Ik vraag me af hoe die Tony aan die gevorderde kennis kwam... Die hoorcolleges lijken me niet voldoende. Hij kende MPS heel goed en kon het ook manipuleren, terwijl veel psychiaters net MPS leerden kennen. Dit moeten we situeren rond eind jaren '70, begin jaren '80, als ik me goed herinner wat ik gelezen heb.

62

Re: X-dossiers

Waarom denk je dat er een Dutroux bis dossier is waar niets mee gedaan is en dat de vele haren in de monsterlijke kelder van het beest Dutroux niet onderzocht mochten worden? Er moest maar eens een link zijn naar het varken dat Nihoul heet en hogergeplaatsten waarbij de magistratuur niet uitgesloten mag worden! De Belgische justitie is een schande en moet aangepast worden, het kan niet zijn dat een procureur des konings boven de wet staat en kan beslissen naar eigen mening.

Re: X-dossiers

Ik zie deze docus hier nergens staan » YouTube