The End, ik heb de vrijheid genomen om een post van jou te citeren met betrekking tot Aalst.

**De beller blijkt heel goed op de hoogte te zijn van wat er in Overijse en Eigenbrakel gebeurt is en wat later afspeelt in Aalst. Er zitten teveel kleine details in de aanvraag om het op toeval te steken. Erbij de beller is een rijkswachter of ex rijkswachter, ik heb het al eerder geschreven, zie ook de Faul! Zoek er ook niet te veel achter, het is hoogmoed.**

In meer recente posts verwijs je steeds opnieuw naar De Faul omdat de beschrijving van de dader (diefstal Faul) in jouw mening overeenkomt met de dader (reus) in Aalst.

Echter zeg je in bovenstaande post dat deze een (ex) rijkswacht is. Ben je inmiddels van mening veranderd, of zeg je ons dat Maubeuge door een rijkswachter werd uitgevoerd?

962

Wel ik blijf bij mijn mening, er is een zekerheid dat ex rijkswachters van in het begin betrokken waren. Het kleine probleem is dat (ex) Diane leden en SAC leden nogal goed op elkaar lijken en (mogelijks) beiden betrokken zijn en elkaar ook kennen (zelfde club). Groot blond blauwe ogen. Via hen loopt ook een lijn naar WNP de Haemers clan, zelfs naar De Saercke. .

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

963

De grote blonde en de oude werden inderdaad reeds in Dinant gesignaleerd. Bij de oude denk ik aan Elnikoff. Zou de blonde uit rijkswachtmilieu komen? Bonkoffsky zat bij Diane.

964

De combinatie van de gegevens is belangrijk. Het telefoontje naar de vrije radio en wat Bultot zegt op 10 nov in de voormiddag zonder dat hij weet heeft van het telefoontje en de brandgaard die eerder op de 9 nov. gevonden is is hoogst merkwaardig. Dit in combinatie met de Faul die in Aalst gebruikt is. Bultot was die 10de nov geen bullshit aan het verkopen, dat er daar niet op verder gegaan werd maakt dat iedereen overal blijft zoeken. Er is een wetenschappelijke zekerheid dat om een misdaad op te lossen de 48 uur van de misdaad cruciaal zijn. Wel het moment dat delta cel aan Bultot begon te snuffelen is hun het onderzoek af genomen. deze waar Butot het over heeft komen ook in het Mendez dossier voor, het dossier dat nooit bij het bende dossier mocht gevoegd worden.

965

Django68 wrote:

De grote blonde en de oude werden inderdaad reeds in Dinant gesignaleerd. Bij de oude denk ik aan Elnikoff. Zou de blonde uit rijkswachtmilieu komen? Bonkoffsky zat bij Diane.

Sorry dat ik er op terugkom: een grote sterke blonde, doorgedraaide (ex) politie of rijkswacht, die men speciaal uit den bak haalde voor de overvallen, en hij mankte?

966

Wat of wie bedoel je finn, want dit klopt deels voor een paar betrokkenen. Andere zaten op kampen in Zuid Amerika bij een kennis van Bultot.

967

dezelfde persoon die mij zei dat "ze" bouhouche en co in hun vizier hadden aan de villa in hoeilaart maar dat "ze" plotsklaps bevel kregen om onmiddellijk terug naar "brussel" te keren, diezelfde persoon spreekt over de reus : een grote dolgedraaide "flik" die zijn eigen collega's in mekaar timmerde, in den bak zat, er uit gehaald werd om te moorden, en hij mankte stevig. alles op instructie van hogerhand.
hem kennende zijn dit geen fabeltjes. in onze jeugd toonde hij mij de foto's van belgie's gevaarlijke boeven die hij steeds in zijn portefeuille had. en ja ze hebben hier elk een topic en nee hij is geen speurder.

968

finn wrote:

spreekt over de reus : een grote dolgedraaide "flik" die zijn eigen collega's in mekaar timmerde, in den bak zat, er uit gehaald werd om te moorden, en hij mankte stevig. alles op instructie van hogerhand. hem kennende zijn dit geen fabeltjes..

Iets meer informatie zou het kunnen uitsluiten of bevestigen.

969

Ik zie hem morgen.

970

Als de gangsters een jutte zak bij hadden om de kluis in te stoppen omdat ze mogelijk te zwaar was en daarom voor een jutte zak opteerden omdat een jutte zak makkelijker over de grond schuift indien nodig, dan wisten ze toch op voorhand hoe groot de kluis was?