Re: Prullenmand

Beste Insider,
Je kunt nu scoren door je pensioenfiche hier te publiceren. Geen vervalsing AUB.
Misschien ook een foto van Bouhouche en jou? Of iets anders van wat ons zou kunnen overtuigen
dat je hem goed gekend hebt?
Misschien ook een uitleg waarom De Morgen uiteindelijk niet met jou in zee wou gaan?
Je kunt ons nu allemaal het zwijgen opleggen. Dit is je kans!`

Re: Prullenmand

Beste Insider,

Wat een sterke en goed geschreven analyse van het proza van Mijnheer Bouten.
Analyseer U zelf nu eens. Waarom kwam Tros Opgelicht achter u aan?
Waar is uw pensioenfiche? Waar is een bewijs dat U Bouhouche
goed gekend heeft? Waarom wou De Morgen uiteindelijk toch niet met U in zee gaan?

Re: Prullenmand

Beste Elisa. Insider heeft in het verleden nog nooit geantwoord op pertinente vragen. Zoals ook nu wil hij dan van onderwerp veranderen. Volgende zin heeft al verschillende keren op mijn lippen gelegen " spreek of zwijg voor altijd aub "  Wij verdoen onze tijd. Wij blijven dezelfde fouten maken door te reageren op ongewenst gedrag.

Re: Prullenmand

En nog een laatste post, ik doe hier niet anders dan herkauwen of de puzzelstukjes van dit forum naast elkaar leggen . Maar ze zijn er, waarom zouden we ze dan niet gebruiken?

Door wie werd deze organisatie aangestuurd ? ( vooral wat Belgie betreft de tweede schil van de ui)
Dim:
Als je kijkt naar kandidaat-namen voor de "organisatie" boven Haemers, dan valt op dat de bende op meerdere niveaus aangestuurd leek te worden:

Ciolini (loge P2 + mogelijk ook Mossad, althans volgens onder meer Louvigny).

Vanderelst (zie zaak VDB; die zelf werkte voor de Mossad-gelinkte Atlas-maffia).

Frantsevitch (via Achille Haemers, zie zaak corvillain; die zelf in contact stond met Nihoul, Bouty, Jacques Monsieur, allemaal in verband te brengen met Mossad/Atlas).

Delhuvenne (zelf dicht bij extreemrechts en verbonden met Frantsevitch).

Cruysmans (zie geldkoerieractiviteiten; die zelf verbonden was aan VdB, Dumont, CEPIC, ...).

Jean-Claude Darville (zie getuigenis Damsaint; huurling die zelf in verband scheen te staan met WNP).

Dr. Szombat (zie zaak VdB; vermoedelijk in contact met mossad/Atlas)

Re: Prullenmand

Awel insider, we waren dacht ik op weg naar de grande finale? Waar blijf je?
Jouw nieuwe aanwezigheid hier is natuurlijk niet toevallig. Het kleinste kind hier heeft al lang in de mot dat dit de aanloop is naar jouw grande finale, het verschijnen van je boek.
We volgen jou, zolang je maar blijft beseffen dat je de waarheid niet in pacht hebt. En dat die boeren van het forum hier  ( waartoe in mezelf reken)het ook niet slecht gedaan hebben., als outsiders.
Bon, ik ben klaar om de ui verder te schillen ? Moet ik het alleen doen?

Ik had de rijkswacht in gedachten en bij uitbreiding "het leger".
Nu we het daar toch over hebben, ik zit nog altijd te wachten op de namenlijst van de Belgen die samen met Bouhouche in Suriname zouden optreden. Zeg ons nu niet dat we daarvoor je boek moeten kopen of dat je ons voor eeuwig en drie dagen blijft ontgoochelen door ze zelfs daar niet te noemen. De beginletters van hun namen zijn voor ons genoeg, safety first.

En dan zijn er nog een aantal  oud -GP'ers  ( of journalisten)die ik zou willen bidden en smeken ons deze interne nota te bezorgen of de inhoud toe te lichten.
"In een interne nota van 21 december 1988 stelt de toenmalige Gerechtelijke Politie dat bepaalde leden van de Brusselse BOB een dossier zouden hebben samengesteld na de inbeslagname van het adressenbestand van het Brusilia-netwerk, een namenlijst waarmee prominenten konden worden benaderd en gechanteerd op basis van videotapes. Die Brusselse BOB'ers (alweer de Rijkswacht dus) zouden Bouhouche, Lekeu, Marbaix, Millet, Stienon, Pattijn en Callens geweest zijn. Enkele namen worden dus op repetitieve wijze geciteerd: Bouhouche en Lekeu met stip, maar ook Lucien Marbaix. Die laatste was lid van de Groep Diane, zoals ook Lekeu dat een tijdlang is geweest.

Ik heb al eens iemand radeloos en moedeloos horen uitschreeuwen : " Ik heb ze gezien" . In een volle zaal.

( Bovenstaande beweringen ivm Brusselse BOB zijn  correct en eigenlijk zouden wij er nog een lijst van magistraten moeten aan toevoegen.
Om dit te kunnen staven moeten we naar het dossier Montaricourt Lydia., meer bepaald de huiszoeking in opdracht van onderzoeksrechter Schellekens. Deze werd uitgevoerd door BOB Feyaerts die zich liet bijstaan door
Laine, Van Gasberght en Callens, jawel, de Callens uit de lijst hierboven.

Na de huiszoeking belde Feyaerts met Depretere die totaal niets met deze zaak te maken had, hij was op dat moment Eerste substituut bevoegd voor jeugd. Depretere eiste het origineel  PV op én de in beslag genomen stukken waaronder een klantenlijst en een telefoonklapper.

Later stellen Peelos en gerechterlijk officier Etienne vast dat al deze stukken uit het dossier verdwenen zijn. Dit
dossier werd door deze 2 geconsulteerd ivm dossier Pinon indien ik mij niet vergis.  Zo zie je dat het dossier Bende , roze balletten en dossier Pinon mekaar kruisen . We hebben hier mensen op het forum die beter geïnformeerd zijn in deze "zijsprong" )

Dezelfde Callens werd na het PV. bij VDB geroepen om het uit te leggen, dat is althans wat hij getuigde voor de Bendecommissie. Maar veel belangrijker en mss het belangrijkste, hij had een relatie met de zus van Axel Zeyen en Jurgen Zeyen. Bende Haemers.
En nog een laatste feit dat ik mij herinner maar niet terug kan vinden. Heeft hij de BOB niet verlaten om voor ARI te gaan werken ?

Re: Prullenmand

Die gebroeders  Hilger ( post hierboven )waren vriendjes van Kaplan Murat.

De bewijsstukken van de moord op de gebroeders werden vernietigd na een brand in het NICC.

https://bendevannijvel.com/2016/10/05/b … gangsters/

En via deze gebroeders komen we ook  alweer bij Pilarski, Hinderijckx en natuurlijk Haemers.

Re: Prullenmand

Of die bewijsstukken echt zijn vernield heb ik nergens vernomen, wel dat men een poging deed.

Re: Prullenmand

In ieder geval is het onderzoek naar de brandstichters afgesloten:

"Het onderzoek naar de brandstichting die in augustus 2016 plaatsvond in de gebouwen van het Nationaal Instituut voor Criminalistiek en Criminologie, is een klein jaar geleden al afgesloten zonder dat er verdachten geïdentificeerd konden worden. De Brusselse raadkamer heeft op 29 januari al besloten tot een buitenvervolgingstelling."

https://www.bruzz.be/justitie/onderzoek … 2019-10-21

Re: Prullenmand

betreffende de broers Hilger is er geen enkel verband met de bende van nijvel, dit terzijde. (tenzij er info is die ik niet ken).

Re: Prullenmand

Dat is een straffe uitspraak, wetende dat een wapen van Haemers bij de broers teruggevonden werd en dat de gebroeders bevriend waren met Kaplan etc....Indien Haemers en Kaplan niets te maken hebben met de Bende.....wie dan wel volgens u?
( afgaande op bewijzen heeft tot nu toe niemand met de Bende te maken, ook niet de bovengenoemden). Er moet een grondige reden zijn geweest om die mannen in zuur op te lossen en nadien nog het NICC in brand te steken. Ken jij die reden? Ik niet.
Maar indien we geen verbanden mogen zoeken kunnen we de boeken toe doen. En dan zwijg ik nog over de band met extreem rechts.