41

Re: Francis Verzar

Persoonlijk denk ik dat de flappers van de Spas-12 man iets lager hangen ... maar de gelijkenis is er wel degelijk, vooral qua mond.

42

Re: Francis Verzar

De man op de foto is waarschijnlijk niet Verzar maar iemand anders.

Re: Francis Verzar

Kenza, dat was de vraag niet, we weten ondertussen allemaal welke naam er rond gaat. Ik vroeg of jij gelijkenis zag. Het zou dan zelfs nog steek houden ook, waarom Libert die foto gaf. Want volgens Lammers was Verzar een rat. Verzar probeerde te onderhandelen met  zijn ondervragers zodat hij uit de zaak van de moorden zou gehouden worden en vader Lammers in zijn plaats zou komen (zijn drie getuigen van). Best mogelijk dus dat ze besloten de verrader zelf te verraden door de foto te geven. Er zijn ondertussen twee getuigen die alle twee iemand anders herkennen in de foto.

44

Re: Francis Verzar

Vergeet niet dat één en dezelfde pruik gevonden is 2 dagen na Aalst in de heel korte nabijheid van een naam die de ronde doet.

45

Re: Francis Verzar

kenza wrote:

Vergeet niet dat één en dezelfde pruik gevonden is 2 dagen na Aalst in de heel korte nabijheid van een naam die de ronde doet.

En wat is die naam dan "die de ronde doet"?

Waar is die pruik gevonden? Op 16-06 schreef je:

kenza wrote:

En ik denk dat aan één van die pompen de auto’s liggen. Ook is het daar onmogelijk op te duiken. Er is ook in diezelfde dagen een pruik gevonden in Lierde, dat is een eind verder.

Is dit de lokatie die je bedoelt?

Re: Francis Verzar

Ik niet, streek in Vlaanderen waar men net als ik vroeger de sch uitspreekt als sk, er komt een kleur in zijn naam. Maar aangezien geen kat weet of hij het werkelijk is op de foto en het daarenboven niet zeker is dat hij iets met de Bende te maken heeft kan en mag de naam niet vermeld worden. Er zijn ondertussen dus 3 kandidaat namen voor de foto als je 't mij vraagt.

47

Re: Francis Verzar

Leuk gegeven ... voor puzzels moet je bij the end zijn, voor kleurboeken bij Coconut. Alles komt terug, ook de jaren stillekes. smile

Re: Francis Verzar

Zij zijn daar echte kraks in! Helaas brengt dit niemand iets echt belangrijk bij.

Re: Francis Verzar

Wel het is heel erg interessant om te snappen hoe het komt dat Verzar gelinkt wordt met de nummerplaat en voor de rest uit beeld blijft. Veel mogelijkheden zijn er niet, erbij diezelfde bron moet ook de garagist kennen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

50

Re: Francis Verzar

Kenza wrote:

En ik denk dat aan één van die pompen de auto’s liggen. Ook is het daar onmogelijk op te duiken. Er is ook in diezelfde dagen een pruik gevonden in Lierde, dat is een eind verder.

Neen deze is aan de afwatering gevonden in Lessines, er is nog een pruik gevonden die bijna zeker aan Aalst kan gelinkt worden in Vlaanderen in de buurt van de mogelijke persoon op de foto. Idd coconut, je zit juist.