Re: Opgravingen Pécrot

Als ze maar goed 24 uur hebben gezocht, kan het onderzochte terrein niet groot zijn. Eerdere zoektochten in dit en andere dossiers duurden vaak veel langer. Het is mogelijk dat de tipgever wel oprecht is, maar niet de juiste plek aanwijst omdat het geheugen na 35 jaar niet perfect is. Hopelijk hebben ze daar rekening mee gehouden en een ruime zoekperimeter ingesteld, maar als ze zo snel stoppen, krijg je toch het gevoel dat ze zich wel erg beperkt hebben.

42

Re: Opgravingen Pécrot

Ze hebben zelfs geen 24u gezocht, aangezien ze deze nacht gestopt zijn om deze morgen te hervatten. Hopelijk heeft de tipgever zich niet misteld van boom of zo ... Ik hoop dat de zoekplaats bewaakt bleef deze nacht ...

43

Re: Opgravingen Pécrot

Ik heb foto’s naar Ben gestuurd van het afgegraven terrein en in oppervlakte is het niet zo groot. Maar ze moeten een juiste aanwijzing gekregen hebben.

Re: Opgravingen Pécrot

Ben wrote:

Volgens informatie van VRT Nieuws niet:

(...) Zo werd er vorige maand nog een foto verspreid van een onbekende man, die met een semi-automatisch geweer in een bos staat. Het gaat om een foto die al jaren in het dossier zit, maar de identiteit van de man was nog niet duidelijk. De opgravingen vandaag zouden voor alle duidelijkheid niks te maken hebben met de foto.

Het heeft dus niet met de foto te maken, en dus volgens wat in de media komt over de killer robotfoto nr. 4 gaan. Deze gaan ze niet ergens begraven vinden ten velde in België.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

45

Re: Opgravingen Pécrot

Dus A: hij is dood B: hij ligt niet in België begraven en C: de "Killer" is geen Belg (vermoeden) en D: the end gaat hier zo dadelijk het ontbrekende puzzelstukje klaarleggen. smile

Re: Opgravingen Pécrot

Misschien kan een vergelijking veel uitleg besparen moest de killer ergens uitgeschakeld worden zou er zoiets mee gebeuren zoals Bin Laden overkomen is.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

47

Re: Opgravingen Pécrot

Uw fantasie slaat lichtelijk op hol.

Re: Opgravingen Pécrot

Sonny Crockett wrote:

Zelfs geen Merovinger?

Ik ben er nochtans eentje kwijt.

Op de Google Maps satellietfoto zie je kleurverschillen in het gras tegenover het bos. Kan wijzen op archeologische plek zeg ik als salonarcheoloog.

49

Re: Opgravingen Pécrot

the end wrote:

Misschien kan een vergelijking veel uitleg besparen moest de killer ergens uitgeschakeld worden zou er zoiets mee gebeuren zoals Bin Laden overkomen is.

Bingo! Toch iemand die buiten de grenzen denkt!

50

Re: Opgravingen Pécrot

Kennis van zaken/info-waar-wij-niet-over-beschikken-maar-geen-nood, vermoed ik ... wat nu volgt, komt van Het Nieuwsblad:

Tegelijkertijd met de opgravingen werd donderdag een man urenlang ondervraagd. Hij zou destijds aanwezig zijn geweest toen de man in het bos begraven werd. Maar ook dat verhoor hielp de speurders naar de Bende van Nijvel niet verder. De man werd na verhoor zonder tenlastelegging vrijgelaten.

Het Nieuwsblad moet het dan toch minstens over een medeplichtige gehad hebben ... zijn we dan een stap verder, in welke richting dan ook?