101

Re: Opgravingen Pécrot

Via Google Street View kun je zien dat er tussen de maïs en het bos een gedeelte wazig is gemaakt. Hierin verschijnt 2019 Google.

102

Re: Opgravingen Pécrot

Welkom Steinerprag ... met de deur in huis vallen noemen we dat.

Re: Opgravingen Pécrot

Dank u. Nu nog hopen dat the end zijn antwoord, dat hij aan mij persoonlijk verzonden heeft, ook nog op het forum zal plaatsen. En dan kan eenieder zijn of haar conclusies trekken.

Re: Opgravingen Pécrot

kenza wrote:

Ik ga het niet openbaar zeggen maar er valt echt iets op.

Kenza jij spreekt hier voor de zoveelste keer met een waas omheven! Wat bedoel jij nu eigenlijk? En waarom zou je dit niet zeggen? Sjonge toch!

Re: Opgravingen Pécrot

Ja Luk, van zulk gedoe krijg ik het ook op de heupen. Er mag je van alles en nog wat opvallen, maar ofwel ventileer je dat op het forum en zeg je effectief waarover het gaat, ofwel zwijg je daarover op het forum en vertel je het aan Jumet, Maar zeggen: ik heb iets gezien, er is me iets opgevallen maar ik zeg het lekker niet, dat komt over als behoorlijk kinderachtig.

106

Re: Opgravingen Pécrot

ddd wrote:

De Google foto is van 2020. Voor of na de graafwerken gemaakt? Als het ervoor is, dan is het inderdaad opvallend dat daar al hopen zand liggen tegenaan de chemin du Curé en ietsje verder in het bos. Verder precies op de interessante plek en nergens anders. Als het erna is, dan lijkt dat normaal toch?

Vergeet wat ik hier zet. Als je de hoge resolutie beelden ziet, dan is het verkleurd gebladerte.

Re: Opgravingen Pécrot

steinerprag wrote:

Dank u. Nu nog hopen dat the end zijn antwoord, dat hij aan mij persoonlijk verzonden heeft, ook nog op het forum zal plaatsen. En dan kan eenieder zijn of haar conclusies trekken.

Ervan uitgaand dat The End dit niet zal doen, kan jij dit toch evengoed doen nu je de info hebt? Je mag het desnoods ook gerust naar mij pm’en en dan post ik het hier zelf wel.

Ik snap al die geheimdoenerij niet op een forum waar men een misdaad hoopt op te lossen. Angst? Stuur het dan door naar iemand die geen bang heeft om iets publiekelijk te stellen? Privacy? Zoveel mogelijkheden, waaronder initialen om toch iets duidelijk te maken.

Re: Opgravingen Pécrot

Ik heb niet gezegd dat ik de juiste info heb en kan het antwoord van the end niet beoordelen.

En op dit forum moet trouwens helemaal geen misdaad opgelost worden. Die misdaad moet elders opgelost worden. En voor alle duidelijkheid: ik weet helemaal niet wie het gedaan heeft.

109

Re: Opgravingen Pécrot

Theprodigy wrote:

Ervan uitgaand dat The End dit niet zal doen, kan jij dit toch evengoed doen nu je de info hebt? Je mag het desnoods ook gerust naar mij pm’en en dan post ik het hier zelf wel.

Ik snap al die geheimdoenerij niet op een forum waar men een misdaad hoopt op te lossen. Angst? Stuur het dan door naar iemand die geen bang heeft om iets publiekelijk te stellen? Privacy? Zoveel mogelijkheden, waaronder initialen om toch iets duidelijk te maken.

Deze oproep heb ik onlangs ook geplaatst. Top op heden heeft er nog niemand contact opgenomen.

110

Re: Opgravingen Pécrot

Inderdaad ja, die misdaad moet ergens anders opgelost worden, we wachten daar al 35 jaar op. Had the end de oplossing, dan zaten we hier met zijn allen niet meer te schrijven. Hij beweert "anders" naar de feiten te kijken omdat hij uit een wereldje komt dat wij niet kennen. Ik ben de letterlijke woorden vergeten, zoek ze maar eens op.

Wat zijn "piste" betreft, voor zover ik die kan afleiden denk ik dat zijn piste ook de mijne is. Op een aantal details na natuurlijk. Los van zijn persoonlijkheid, want daar gaat het hier niet over, is hij wel degelijk goed geïnformeerd. Voor zover ik daar een oordeel kan of mag over vellen.