21

Re: Thierry Sliman

Valt dan wel zo goed als samen met dit boek » www.bol.com

Re: Thierry Sliman

De piste Adam lijkt mij alleszins erg geloofwaardig.Meermaals heb ik het interview al bekeken en gezien dat de heer Adam iemand is die geloofwaardig lijkt! Ik ben voorzichting weliswaar maar toch ... wat hij vertelt is toch wel van dien aard dat dit nader bekeken mag. Het tijdsverloop, de gebroeders die erg gewelddadig zijn/waren, de foto, etc. ... Ik ben zelfs/zelf de neiging toegedaan dat wat hij vertelt wel eens heel erg zou kunnen kloppen!

23

Re: Thierry Sliman

De piste Adam is niet de juiste! Het is een fabeltje. Mijn info komt van een zeer betrouwbare oud-rijkswachter wier naam ik helaas niet kan noemen. De piste Adam is een hoax.

Net zoals een aantal forumleden dat helaas ook zijn.

Re: Thierry Sliman

Een piste zeker niet, hooguit voetvolk voor één of ander vuil klusje.

25

Re: Thierry Sliman

Mincky wrote:

De piste Adam is niet de juiste! Het is een fabeltje. Mijn info komt van een zeer betrouwbare oud-rijkswachter wier naam ik helaas niet kan noemen. De piste Adam is een hoax.

Zijn naam moet je hier niet vermelden, maar je kan wel vertellen wat die man allemaal gezegd heeft.

Re: Thierry Sliman

Dàt zou inderdaad nuttig zijn!

Re: Thierry Sliman

Als die man dat in vertrouwen gezegd heeft moeten we dit respecteren. Er zal wel een reden voor zijn.

28

Re: Thierry Sliman

Dank u club!

Meneer paard, hij heeft gezegd dat de piste Adam niet de juiste is. Zoals ik reeds aangaf. Wat begrijpt u hier niet aan? En ik bedoel dat natuurlijk ook voor u Reneke.

Re: Thierry Sliman

Mincky wrote:

Wat begrijpt u hier niet aan?

Dàt hiermee alles en niets is gezegd!

30

Re: Thierry Sliman

Mincky wrote:

Wat begrijpt u hier niet aan?

Dat u dan beter niets kan neerpennen ipv een dode mus in iemands handen te leggen.