Re: Thierry Sliman

Mincky wrote:

De piste Adam is niet de juiste! Het is een fabeltje.

Een terechte opmerking, meer is er ook niet over te schrijven.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

32

Re: Thierry Sliman

Fijn dat we op basis van non-informatie geen fluit wijzer geworden zijn. Vermits het hier om een fabeltje gaat, hoop ik dat meneer de uil ons meer info kan verschaffen.

Re: Thierry Sliman

Ik herhaal eventjes de post van Ben eerder op dit forum ivm Sliman » Forum

Een fabeltje zeggen sommigen hier ... tja?

Re: Thierry Sliman

't gaat er hier straf aan toe de laatste tijd. Een betrouwbare rijkswachter zei mij dat de piste Sliman niet de juiste is. End zegt mij dat Bougerol niet meneer x is, in mijn mailbox berichten in de zin van, XY is onschuldig en heeft er niets mee te maken of ga niet verder op de piste XYZ. Ik krijg hier sterk de indruk dat het Bendeverhaal helemaal opgelost is en dat ik zowat de enige ben die deze oplossing niet kent. Komaan zeg, ik kan inderdaad beter de fabeltjeskrant gaan lezen.

35

Re: Thierry Sliman

Bossi wrote:

Dat u dan beter niets kan neerpennen ipv een dode mus in iemands handen te leggen.

Bossi, als u het als zogenaamd "onderzoeker, van een zogenaamd "onderzoeksteam", allemaal zo goed weet, vertel het mij/ons dan!

Re: Thierry Sliman

In plaats van al dat vaag gedoe zou je ook gewoon, zonder namen te noemen, kunnen zeggen waarom jij 100% zeker weet dat de piste Sliman een grap is. Dat bespaart veel onnodige posts en inhoudsloze discussies. Zo niet ben je voor de objectieve lezer zelf de opper clown in jouw zelf gebouwd circus.

Re: Thierry Sliman

Ieder heeft recht op zijn mening, en wil geloven dat ze meegewerkt hebben aan bepaalde feiten, maar zeker niet als brein. Nog vele andere verdachten, die door toevalligheden ook in aanmerking komen. De vraag is, gaat het om echte toevalligheden of manipulatie. Waarom zou men van hogerhand dossiers afschermen, voor een paar Franse marginalen.

Re: Thierry Sliman

club_le-happy-few wrote:

Nog vele andere verdachten, die door toevalligheden ook in aanmerking komen. De vraag is, gaat het om echte toevalligheden of manipulatie. Waarom zou men van hogerhand dossiers afschermen, voor een paar Franse marginalen.

Omdat die buitenlandse marginalen misschien de aanleiding kunnen zijn om de bal weer te doen rollen in bepaalde zaken, en zodus een gevaar zijn voor andere (lees hogere) marginalen.

Re: Thierry Sliman

De top zorgt altijd dat er geen rechtstreekse connectie is met de onderwereld.

Re: Thierry Sliman

club_le-happy-few wrote:

Ieder heeft recht op zijn mening, en wil geloven dat ze meegewerkt hebben aan bepaalde feiten, maar zeker niet als brein. Nog vele andere verdachten, die door toevalligheden ook in aanmerking komen. De vraag is, gaat het om echte toevalligheden of manipulatie. Waarom zou men van hogerhand dossiers afschermen, voor een paar Franse marginalen.

Lees in dat verband eens de opinie van ene Kees in het topic van broer Sliman. Ik zie hen ook niet als brein, en heb geen idee of ze deels dan wel helemaal niet betrokken zijn bij de Bende, maar dat stuk kan wel één en ander verklaren.