Re: Getuigenis Joël Lhost

Er is wel iets zeer vreemds aan de hand met de geciteerde brief waarin iemand vermeldt dat bovenstaande persoon de killer is. Het is een samenraapsel van verdachten en verhalen die allemaal op dit forum zijn terug te vinden. Dat is toch wel zéér toevallig vermits wij niet alle info hebben en er niet één naam wordt genoemd die niet bij de hoofdverdachten op het forum staat. Herlees die brief nog eens, het leest te mooi om waar te zijn.

192

Re: Getuigenis Joël Lhost

Wat bedoelt u?

193

Re: Getuigenis Joël Lhost

De brief wat Vermassen heeft ontvangen ivm daders. De naam van de killer is zogenaamd Lhost.

Re: Getuigenis Joël Lhost

Neen. De brief die Hippa heeft ontvangen en destijds gepost op het forum waarin Dale Flannery wordt genoemd als killer.

195

Re: Getuigenis Joël Lhost

Als je de foto’s bekijkt van Cristean Dale Flannery dan kan ik heel goed begrijpen dat mensen die de robotfoto gezien hebben denken aan Dominique Salesse. Dat zijn 2 gelijkaardige types met hetzelfde kapsel.

Re: Getuigenis Joël Lhost

Dat is mogelijk kenza, maar helemaal niet het punt dat ik wenste te maken.

197

Re: Getuigenis Joël Lhost

Welk punt wenst u te maken?

Re: Getuigenis Joël Lhost

  1. Dat de brief aan Hippa voor mij geloofwaardigheid mist omwille van de reden die ik aanhaal.

  2. Dat, voor zover ik weet, deze brief de enige reden is waarom deze persoon als killer verdachte wordt beschouwd.

199

Re: Getuigenis Joël Lhost

Er is meer. Zo zou deze "mister rent o kill" effectief naar België zijn gehaald. Hij zou hier een tijd verbleven zijn inclusief een rond of opleiding. En het laatst gezien zijn nog juist voor Aalst. Het zou de bedoeling geweest zijn om hem na afloop direct op de vlieger te zetten in Chièvres richting weet ik veel. Maar ineens was hij spoorloos verdwenen. Juist spijtig dat er een groot gesloten hek voor dit dossier staat.

200

Re: Getuigenis Joël Lhost

Vanwaar haal je deze info kenza? Kan zeer belangrijk zijn mocht dit geverifieerd kunnen worden want dan heb je een goede basis om deze piste verder uit te spitten.