141

Re: Patrick Pilarski

In het Noord Franse Soisson is een zekere zwangere Elisa Pilarski (29) doodgebeten door afgerichte honden die nu spoorloos verdwenen zijn. Ik weet niet of het familie is.

Re: Patrick Pilarski

kenza wrote:

Pilarski zou de wapens die hij moest dumpen van een garagist in Meise.

Is deze garagist familie van Yvette van Hemelrijck?

Re: Patrick Pilarski

Yvette Van Hemelrijck, het ex-liefje van Philippe De Staerke die de Delhaize van Aalst op voorhand verkenden, tezamen met haar toen jonge dochter S. M.. Werden goed gerust gelaten trouwens door de ordediensten.

144

Re: Patrick Pilarski

De garagist zou een broer hebben dat bij WNP zat en hij ook.

145

Re: Patrick Pilarski

Weer een aanwijzing richting WNP...

146

Re: Patrick Pilarski

Ook deze man uit Meise stond op de lijst van Beijer:

A3: Marc Callebout uit Meise.

Het verhaal van de garagist uit Meise is hier al meermaals ter sprake gekomen, maar waar kwam dat eigenlijk vandaan? Willy Acke?

147

Re: Patrick Pilarski

Deze blijft voor mij heel interessant; link met Maud Sarr, link met Vandeuren, link met Lessines.

Het verhaal van de wapens zou kloppen ivm controle. Vader Zigmond Pilarski bevestigd samen met zijn moeder dat ze effectief wapens hebben gedumpt in de vijver in Adinkerke. Er zijn geen wapens gevonden (dus mogelijk proper opgekuist). Deze is zogezegd overleden. Wel geen getuigen of een lijk, normaal wordt Buitenlandse Zaken altijd op de hoogte gebracht. Ineens komt er iemand op de proppen met het verhaal van de wapens en hij wist exact waar de wapens lagen (zonder resultaat want het was opgekuist). Zou het kunnen dat Pilarski nog leeft en via zijn compagnon de 250.000€ probeerde te bemachtigen. Zijn (ex) vriendin schildert hem af als gevaarlijk en is zogezegd doodsbang van hem en vertoefd in het buitenland.

148

Re: Patrick Pilarski

Heb mijn twijfels maar zou dit Pilarski zijn naast Eugene de Kock » www.theguardian.com

149

Re: Patrick Pilarski

Pilarski mat meer dan 1m90. Dan zou De Kock meer dan 2m00 moeten meten.

The truth nothing but the truth

150

Re: Patrick Pilarski

Vind nergens lengte terug de Kock terug en twijfel ook maar aan zijn voeten te zien is hij wel groot en op geen enkele foto vind ik iemand groter dan hem. En misschien heeft zijn manken ook te zien met misgroei. Ik zeg het ik twijfel ook sterk maar wie weet.