181

Re: Eigenbrakel: 27 September

the end wrote:

Waar zou je misdaden plegen mocht je dit weten?

Ik zou kunnen antwoorden bvb Waar mijn opdrachtgevers mij naartoe sturen.
Jij echter laat uitschijnen dat het om puur banditisme gaat volgens jou. Zie ik dat juist?

182

Re: Eigenbrakel: 27 September

coconut wrote:

Tja Ruf, ze hebben ons hier vaak smalend het elite-groepje genoemd. Van dat groepje ben jij de echte "elite" omdat je al van in de jaren 80 en dat zonder onderbreking de democratie verdedigt. Meestal ben je de stille kracht achter ons met een bibliotheek om U tegen te zeggen. Zoals je dat ook was in je Regina Louf periode. Voila, vandaag delen we geen klappen uit maar bloemetjes. Mag ook eens.

Volledig akkoord . Het zijn meestal de mensen die de openbaarheid schuwen die het meeste te weeg brengen .

183

Re: Eigenbrakel: 27 September

the end wrote:

Zeker Tru Dat.
Tevens zijn de aanslagen van 85 lang voorbereid Mendez verklaarde immers al in maart/april 85 dat er mogelijks kinderen gingen vermoord worden voor een bepaald doel. Ook Finne verklaarde dat er dingen gingen gebeuren kort voor de aanslagen. Als dan vlak voor de verkiezingen acht mensen vermoord worden en nog eens acht tijdens de regeringsvorming dan is het doel van de daders hoog te zoeken. Erbij waren nog de CCC aanslagen en de drieste overvallen van Hamers en co. ik raad trouwens iedereen aan om de verslagen van het parlement en de senaat te lezen voor de maanden na de herfst van 85. Het is veel werk maar hoogst interessant! Cui bono?

the end, kom eens met feiten. Wat weet je? Gelet op je visie over Patrick Hamers, niets! Patrick speelde een rol, maar welke? Weet jij het? Laat ons niet langer in spanning zitten en vertel ons de achtergronden van het enigma.

184

Re: Eigenbrakel: 27 September

The End weet het en wil het niet zeggen
Insider weet het en wil het niet zeggen
Ik weet het niet en ga het toch zeggen

Haemers is hoogstens in Aalst een paar pinten gaan drinken en moest er de dag van de feiten zijn kop laten zien. Waarom heeft David ( en anderen) dan Haemers gezien ? Omdat het een lookalike was van Haemers, een (ex )Dianer die sprekend op Haemers leek.
Want de echte Haemers die werd in die dagen dag en nacht geschaduwd.

185

Re: Eigenbrakel: 27 September

coconut wrote:

The End weet het en wil het niet zeggen
Insider weet het en wil het niet zeggen
Ik weet het niet en ga het toch zeggen

Haemers is hoogstens in Aalst een paar pinten gaan drinken en moest er de dag van de feiten zijn kop laten zien. Waarom heeft David ( en anderen) dan Haemers gezien ? Omdat het een lookalike was van Haemers, een (ex )Dianer die sprekend op Haemers leek.
Want de echte Haemers die werd in die dagen dag en nacht geschaduwd.

Door wie werd Haemers dan geschaduwd? Door degene die hem later voor het karretje spanden? Een lookalike? Welke film heb je nu weer gezien?

186

Re: Eigenbrakel: 27 September

Is dat hier eigenlijk een quiz met als quizmasters the end en insider ?
Als je iets weet, zeg het dan, of zwijg erover
T is godverdomme precies de kleuterklas hier
Ik weet het maar k ga het toch niet zeggen nananananaaa
Begint serieus op mijn systeem te werken

187

Re: Eigenbrakel: 27 September

Leer je eigen conclusies trekken want sommige dingen/namen kan je niet zomaar op een forum zetten.

188

Re: Eigenbrakel: 27 September

Tru Dat wrote:

Leer je eigen conclusies trekken want sommige dingen/namen kan je niet zomaar op een forum zetten.

Waar dient dat hier dan nog voor ?

189

Re: Eigenbrakel: 27 September

Tru Dat wrote:

Leer je eigen conclusies trekken want sommige dingen/namen kan je niet zomaar op een forum zetten.

Iedereen kan dan ook zeggen dat hij het weet he
Voila, bij deze, ik weet het helemaal hoe het ineen zit, en waarom
Maar ik kan het niet zeggen...

190

Re: Eigenbrakel: 27 September

coconut wrote:

The End weet het en wil het niet zeggen
Insider weet het en wil het niet zeggen
Ik weet het niet en ga het toch zeggen

Haemers is hoogstens in Aalst een paar pinten gaan drinken en moest er de dag van de feiten zijn kop laten zien. Waarom heeft David ( en anderen) dan Haemers gezien ? Omdat het een lookalike was van Haemers, een (ex )Dianer die sprekend op Haemers leek.
Want de echte Haemers die werd in die dagen dag en nacht geschaduwd.

Op "Les Tuéries" heeft een forumlid ooit melding gemaakt van een look-a-like van Haemers - een ex-rijkswachter. Gaat het over een man wiens voornaam met een G begint, Coconut ?