101

Re: Halle: 3 Maart

Alle begrip daarvoor.

102

Re: Halle: 3 Maart

Ben wrote:

Het verhaal van de kroongetuige:

Jules Knockaert was op 3 maart 1983 als commercieel afgevaardigde aanwezig in de Colruyt van Halle, toen daar plots vier overvallers opdoken. Twee van hen drongen door naar de eerste verdieping waar de filiaalhouder zijn kantoor had. Knockaert kreeg een slag op zijn hand en hoofd, de zaakvoerder werd vermoord. De Bende van Nijvel had weer toegeslagen.

Ruim een half jaar later had in het gebouw van de Gerechtelijke Politie in Brussel een confrontatie plaats met een man die bij zijn terugkeer uit de Seychellen was gearresteerd. Knockaert kon de grote blonde atletische man identificeren. Hij droeg een opvallend duur polshorloge. Enkele minuten later kruiste hij de gevangene nog eens in de gangen. Zijn identiteit werd nooit meegedeeld.

Dus ergens rond september '83 is iemand gearresteerd die terugkomt uit de Seychellen en die verdacht is van betrokkenheid ivm de Bende. Uit een document van een veiligheidsdienst van maart '82 is er het mysterieus gegeven van een luchtvaartmaatschappij die vlees levert en die met de Seychellen en ook andere landen te maken heeft. Medewerkers of personen uit de omgeving van de eigenaar werden verdacht van drughandel!

Nog vergeten te vermelden dat er zo goed als rechtstreeks een lijn naar Baugniet loopt vanuit die omgeving van die luchtvaartmaatschappij die vlees levert.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

103

Re: Halle: 3 Maart

Initialen ga ik niet geven, maar de fam. naam begint met een G. Met al de andere info die ik gegeven heb kunnen anderen hier nagaan of we het mogelijk over dezelfde persoon hebben. Ik wil toch nog eens meegeven dat ik slechts een deel ben van een soort samenwerkende vennootschap om het met een groot woord te zeggen. Het betreft forumleden en niet forumleden. We delen info die niet onmiddellijk op het forum kan geplaatst worden. Natuurlijk kennen we mekaars identiteit en zien we mekaar af en toe. Omdat we er op een bepaald ogenblik achter gekomen zijn dat derden inkijk hadden in mijn pc deel ik info die ik krijg en delete ze daarna.

Beste Luc Paard, je mag er voor mijn part van uitgaan dat wij zo maar wat uitbazuinen, ik heb daar geen problemen mee.

Maar ik heb geen zin om te eindigen op een politiebureau om daar mijn eigen mails te lezen en zelfs de mails van mijn kinderen. Of om op de parking van de Delhaize in Aalst uit mijn auto gesleurd te worden terwijl ze de inhoud van mijn afgepakte GSM proberen te ontcijferen. Echt niet. Ik ken vier forumleden die dit hebben mogen ondergaan. Want daar is dan wel genoeg tijd en personeel voor.

104

Re: Halle: 3 Maart

Ik denk wel dat we het over dezelfde hebben Coconut, hij lijkt als twee druppels water op Haemers en was rijkswachter met extreem-rechtse sympathieën.

105

Re: Halle: 3 Maart

Dat maakt mijn dag goed Tru Dat. Het zou zeer speciaal zijn mochten we totaal onafhankelijk van elkaar bij dezelfde persoon uitkomen.

106

Re: Halle: 3 Maart

Haemers zat ook in het gevang tijdens Aalst. Tot bleek dat dit een leugen was. Wie verspreidde die leugen? Zelfs als zat hij in het gevang op 3 maart, dat betekent nog niets in dit dossier. Even opdracht uitvoeren en terug de doos in. Alles kan in een apenland als België. Er zijn teveel verwijzingen en getuigenissen die naar Haemers leiden. Alleen bewijzen, das iets anders, daar wordt goed voor gezorgd

107

Re: Halle: 3 Maart

Zo zeker als Haemers in het gevang zat ten tijde van Aalst? Wie had deze leugen verspreid? En dan nog ... het is niet omdat ze "zouden" in het gevang zitten, dat ze niet even aanwezig kunnen zijn en daarna terug de doos in? Het beste alibi. In dit dossier mag je in niets meer verschieten. En zeker niet van de dwaalsporen. Ik vraag me af hoe dit forum "gezeefd" wordt. En wat de huidige speurders doen met hun nieuwe bevindingen. Ze zijn ook met handen en voeten gebonden. Leve de onschendbaarheid.

108

Re: Halle: 3 Maart

coconut wrote:

Omdat we er op een bepaald ogenblik achter gekomen zijn dat derden inkijk hadden in mijn pc deel ik info die ik krijg en delete ze daarna.

Deze is grappig. Wat ze je ook mogen vertellen over derden en het deleten het is zinloos laat je niet bang maken.

Wat grappig is is je beperkte pc kennis deleten is zinloos tenzij je het juist doet. Het andere laat je niet bang maken, heb vertrouwen en alle angst heeft zijn wortels in volgende: volgens veel psychologen zijn alle angsten die je hebt uiteindelijk terug te leiden naar de angst om dood te gaan. De kans dat je sterft door iets op je pc te staan hebben is toch wel uitermate klein.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

109

Re: Halle: 3 Maart

the end wrote:

Dus ergens rond september '83 is iemand gearresteerd die terugkomt uit de Seychellen en die verdacht is van betrokkenheid ivm de Bende. Uit een document van een veiligheidsdienst van maart '82 is er het mysterieus gegeven van een luchtvaartmaatschappij die vlees levert en die met de Seychellen en ook andere landen te maken heeft. Medewerkers of personen uit de omgeving van de eigenaar werden verdacht van drughandel!

Nog vergeten te vermelden dat er zo goed als rechtstreeks een lijn naar Baugniet loopt vanuit die omgeving van die luchtvaartmaatschappij die vlees levert.

Die verdachte waarvan sprake is die terug komt van de Seychellen wordt met de dag interessanter. Uit een document van een veiligheidsdienst van maart '82 is er het mysterieus gegeven van een luchtvaartmaatschappij die vlees levert en die met de Seychellen en ook andere landen te maken heeft. Dit valt samen met een ander dossier waar Euromaet niet veraf is en zelfs de datum voor het feit in Halle een plaats krijgt. Als die verdachte voorkomt in de verdwenen stukken die Latinus als levensverzekering zag dan wordt het nog interessanter.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

110

Re: Halle: 3 Maart

Wie die verdachte is die de GP ergens in september 83 arresteert wanneer die terugkomt uit de Seychellen weet ik niet. Doch er is een directe link van die mysterieuze vliegtuigmaatschappij en (personen/dossier) Nijvel. Waarvan de namen vernoemd worden in pv 25234 dd 11/6/92 CH46

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.