61

Re: Statistieken

Robertvandeurnen wrote:

Met het nieuwe jaar voor de deur wil ik u graag vragen om deze keer niet alleen een top 5 te voorzien, maar lijsten te maken van alles: een exact en totaal overzicht van alle landen, steden en zoekwoorden (zo goed als enigszins mogelijk).

Vragen staat vrij, maar hier heb ik geen tijd voor.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Statistieken

Ben wrote:

Ik heb een beetje gezocht: het is waarschijnlijk het werk van spambots.

Een spambot uit Chicago die verantwoordelijk is voor bijna alle bezoeken uit de states. Ik heb ook eens uitgezocht wie de nieuwsgierige aan de overkant van de oceaan is. Het leuke aan spambots is dat dit pure logica of code is toeval bestaat niet in die context zoals een rekenmachine geen toeval kent.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

63

Re: Statistieken

the end wrote:

Ik heb ook eens uitgezocht wie de nieuwsgierige aan de overkant van de oceaan is.

En?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Statistieken

Wel Ben u werk of inzet wordt blijkbaar gewaardeerd. En dit is terecht ook.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

65

Re: Statistieken

Dus u weet het ook niet.

Re: Statistieken

Wel kenza het is duidelijk dat dat je niet goed geïnformeerd bent. Wat denk je dat ik zomaar alles aan iedereen zijn neus zal gangen.

kenza wrote:

Dus u weet het ook niet

Lees volgende heel goed, ik speel geen spelletjes en ook geen blufpoker. Degene die anders beweren "liegen" als niet "bewijs" met het tegendeel.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Statistieken

kenza je intenties waardeer ik neem het niet persoonlijk. In het topic statistieken moet je verstaan ik houd die bij. Ik kan bijvoorbeeld exact zegen wie wat over mij weet. Ik kan bijvoorbeeld exact "weten" dat je zo goed als niks weet over me. Die "wetenschap" moet je onder ogen zien.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Statistieken

Mijn moeder zou gezegd hebben "Gaat daar mee naar den oorlog".

Re: Statistieken

U moeder zou zich beter de vraag stellen hoe je terugkomt van den oorlog.

Coconet heeft je moeder er ooit iet zinnigs over gezegd?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

70

Re: Statistieken

The End, het gaat er niet over of ik moet weten wie u bent en neem het ook niet persoonlijk op. Maar u zegt openlijk op dit forum of beweert dat u het weet maar ik moet net als iedereen vaststellen dat u het niet weet.

In tegenstelling tot een groep forumleden die al wat ze weten op het forum gooien. Maar idd ze zoeken het eerst onderling uit en melden dit ook aan de CWB omdat ze maar een doel hebben en dat is dat de waarheid openbaar wordt en vooral uit respect voor de slachtoffers.