71

Re: Statistieken

Er zijn steeds mensen die het niet kunnen hebben dat twee andere mensen een signaaltje van verstandhouding uitwisselen op een forum zonder dat die eersten er het fijne van kunnen achterhalen. Aanvaard dan toch dat zoiets impliciet er af en toe bij hoort en dat niet iedereen alles hoeft te weten, in plaats van er ellenlange series van nutteloze posts aan vast te hangen waar niemand iets aan heeft.

72

Re: Statistieken

Nee dat kan in niet hebben, daar dient een publiek forum niet voor.

Re: Statistieken

Zie het positief, Ben zijn forum is een interessant instrument en verschillende personen of groepen zoeken verder elk op hun manier. Dat is toch goed. smile

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

74

Re: Statistieken

the end wrote:

kenza je intenties waardeer ik neem het niet persoonlijk. In het topic statistieken moet je verstaan ik houd die bij. Ik kan bijvoorbeeld exact zegen wie wat over mij weet. Ik kan bijvoorbeeld exact "weten" dat je zo goed als niks weet over me. Die "wetenschap" moet je onder ogen zien.

The End, het gaat er niet over of ik moet weten wie u bent en neem het ook niet persoonlijk op. Maar u zegt openlijk op dit forum of beweert dat u het weet maar ik moet net als iedereen vaststellen dat u het niet weet. In tegenstelling tot een groep forumleden die al wat ze weten op het forum gooien. Maar idd ze zoeken het eerst onderling uit en melden dit ook aan de CWB omdat ze maar een doel hebben en dat is dat de waarheid openbaar wordt en vooral uit respect voor de slachtoffers.

The End, ik vraag mij af waarom u dingen beweert te weten die u eigenlijk niet weet. En nu gaat uw vragenlijstje komen en uiteindelijk weet u niets. Waarom doet u dit steeds.

Re: Statistieken

U vergist zich kenza. En erger je niet, een constructieve houding zal je meer deugd doen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

76

Re: Statistieken

the end wrote:

U vergist zich kenza. En erger je niet, een constructieve houding zal je meer deugd doen.

the end, ik denk dat Kenza de mening van meerderen verwoordt. Posten in raadsels is ook niet bepaald constructief. Wanneer ga je nu eens jouw kaarten op deze digitale tafel leggen?

77

Re: Statistieken

The end, u spreekt telkens in raadsels op vragen waar u zelf geen antwoord op weet en u post ook dat er niets over u te vinden valt. Maar uiteindelijk weet u zelf niets waarom doet u doet u dat toch. Gewoon een vraag of raadsel uit het dossier stellen en er zelf geen antwoord op weten.

Re: Statistieken

Misschien een beetje logica ik schrijf over dingen die ik weet en verwijs naar stukken die dit ondersteunen zowel in het dossier de never dossiers plus andere info die er nog niet bijgevoegd is. Sommige van die info kon er trouwens niet eerder inkomen. Mag ik er nog eens op hameren dat het een dossier is dat je niet mag onderschatten. Het gaat hoog of het gaat over staatsgeheimen. Geduld mensen is een deugd!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

79

Re: Statistieken

Ja The end, nu weet ik echt genoeg. Ik ben blijkbaar wat laat van begrip. Als het u te doen is om aandacht of te raden wie u bent dan is dat simpeler.

Re: Statistieken

Ik denk dat je goed niet goed begrijpt kenza. In dit topic is het vooral Chicago die nogal aandacht heeft voor het forum. Weten waarom is niet om aandacht vragen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.