81

Re: Statistieken

Allee The end, dan ben ik blij voor u dat je het weet.

Re: Statistieken

Dat is goed kenza. Sta er bij stil om het positieve verder te zien, het is op basis van het vele werk door Ben en tal van forumleden dat hersenloze spambots aandacht hebben voor het forum.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

83

Re: Statistieken

the end wrote:

Dat is goed kenza. Sta er bij stil om het positieve verder te zien, het is op basis van het vele werk door Ben en tal van forumleden dat hersenloze spambots aandacht hebben voor het forum.

Da's echt niet ernstig meer. Posten in het ijle is voor hen die de paddestoelen liefhebben.

84

Re: Statistieken

the end wrote:

In dit topic is het vooral Chicago die nogal aandacht heeft voor het forum.

In de artikels die ik hier geplaatst heb, kan je lezen dat het een gekend probleem is bij gebruikers van Google Analytics. Jij verklaart hier echter zonder aanleiding dat je weet wie daarachter zit zonder daar één argument voor te geven. Dus, sta me toe geen geloof te hechten aan u verklaringen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Statistieken

Wel dat heb ik ook gelezen voor ik erover postte. Het feit is dat een data center in Chicago spambots host in beide links in je vorige post staat er niets over data centers in Chicago.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

86

Re: Statistieken

Op VTM Go kan je de film 'Bandiet' zien. Over het leven van Frans Van Reeth. Het triggert mensen blijkbaar om meer te lezen over deze gangster:

https://i25.servimg.com/u/f25/11/22/12/24/frans_10.png

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube