Re: Londerzeel

coconut: enig idee in welke zaal of welk café deze WNP-feesten kunnen plaatsgevonden hebben? Het kan interessant zijn om dat te lokaliseren.

Re: Londerzeel

Ik weet niet of dit help maar: uit eigen ervaring dit: in de jaren tachtig werd er tijdens de kermis in Londerzeel regelmatig een klein festivalletje (groepjes die optraden in een tentje/op een kleine perceel weide) georganiseerd! Vlakbij een café dat als ik mij herinner tamelijk groot (en ik denk met zaaltje aan) was en vlakbij een beenhouwerij. Dit alles langs de steenweg en zowat recht tegenover de straat die uitgaf op het pleintje/centrum waar de kermisattracties stonden. De uitbater leek niet erg opgezet met de punks die er kwamen bij die gelegenheid en ik meen mij ook wat problemen met skinheads te herinneren.

Dit ter info naar zoektocht van welk café hier sprake is. Vergeef mij als ik dwaal (het is zo lang geleden allemaal).

Re: Londerzeel

Je dwaalt niet Luc Paard, eigenlijk zijn er op en naast dat pleintje 3 zaaltje, neen 4 want ik vergeet de cinema die nadien een zaal werd.

Waarschijnlijk zaal Egmont of Gildenhuis. Denk eerder het Gildenhuis.

14

Re: Londerzeel

Zou het niet café Den Egmont kunnen geweest zijn (Kerkstraat 17 in Londerzeel). Ondertussen bestaat deze niet meer, maar ik weet nog dat het ook nog in de jaren 90 bestempeld werd als "louche" café. PS: ik woon in de buurt. smile

Re: Londerzeel

Oesje, dan traden Will Tura , Urbanus en Fleedwood Mac  op in louche cafés of beter gezegd in de zaal achter het café.  Zelfs de brandweer hield er zijn jaarlijks bal. En zelfs het gemeentepersoneel hield er zijn galabal.

https://www.facebook.com/groups/4639805 … 587827032/

Dan woon je in mijn buurt Jintro

Re: Londerzeel

Jintro en coco , breng er nog ene mee en we kunnen een kaartje leggen bij mij thuis smile

Re: Londerzeel

Die ene zal geen probleem zijn, ik zal zelfs moeten kiezen.