Re: Reconstructie Aalst

CleverTrevor wrote:

Wat ik ook wel interessant vind is het interview met Eddy Vos bij Phara van gisteren. Hij zei dat er veel bruikbare nieuwe tips waren voortgekomen uit de reconstructie en dat die een hypothese van Vos ondersteunden. Hij maakt de indruk nogal zeker te zijn van zijn zaak en haast optimistisch ook al zei dat niet. Ik ben nogal gevoelig voor zulke signalen. De nederigheid waarmee hij sprak voordat de reconstructie op televisie kwam kon ik nergens ontdekken. Vraag is dan: is dat onderzoekstactiek? De daders voor zover nog in leven, zitten immers ook mee te kijken.

Er zijn zeker nog medeplichtigen in leven dat ben ik nog te weten gekomen maar ik denk dat alles qua getuigenissen die niet samengaan met wat de politie zegt over het verloop van de overval en de vluchtroute dat dit gewoon is tegengewerkt. Ik heb gebeld met cwb en ze waren enorm geïnteresseerd maar ik vrees dat ze niet meer mogen dan wat ze van hogerhand is toegestaan.

Het is een beetje hopeloos vrees ik het onderzoeken en getuigen en dat zeg ik alleen omdat ik het zelf heb ondervonden. De schuldigen zullen ooit bekend gemaakt worden maar niet bestraft of niet zoals het moet net zoals dutroux die de regering eigenlijk in zijn macht heeft. Het is ook te riskant om zelf te onderzoeken omdat zoals ik al zei er zeker nog medeplichtigen leven.

Re: Reconstructie Aalst

Kan je iets meer concreet zijn? Over je telefoontje dan met CWB.

Re: Reconstructie Aalst

Wel gewoon ik heb gebeld zij hadden intussen via de lokale politie de getuigenis ontvangen en ze vroegen me gewoon nog even wat uitleg waar het zich voordeed en dat ik bedankt was. Ik zeg niet dat zij er niet genoeg belang aan hechten of zo maar ik vrees dat het ergens zal tegengewerkt worden. Ik had eigenlijk zelf de getuigenis onderzocht of ze echt volledig klopte en dat deed ze ook dus ik denk niet dat het ligt aan dat ze er zo lang aan moeten werken want ik had in 2 dagen tijd voldoende bewijzen om over te gaan op ten minste een arrestatie van 24 uur. Ik denk ook niet dat ik er nu nog veel kan aan doen.

94 (edited by mardec 16-06-2010 19:45)

Re: Reconstructie Aalst

Hier kan je de uitzending van telefacts bekijken » Forum

95

Re: Reconstructie Aalst

Heb het net gekeken, dacht dat die dj de marlets niet had en daarom Johnny be good draaide, maar hier hoort men wel de Marlets?

96

Re: Reconstructie Aalst

Mardec, en bedankt overigens!

Re: Reconstructie Aalst

Super bedankt, mooi werk!

Re: Reconstructie Aalst

In de reconstructie heeft men het over een parkeerplaats waar voor de aanslag de Golf GTI gewacht zou hebben. Weet iemand waar deze parking precies gesitueerd is?

99

Re: Reconstructie Aalst

Parking Groot Bijgaarden. E40 richting kust.

100

Re: Reconstructie Aalst

Verleden zaterdag was ik in de Delhaize van Aalst. Het is inderdaad helemaal anders opgebouwd dan elke andere waar ik ooit was. Het is er klein, kan me voorstellen wat voor paniek er moet geweest zijn toen er geschoten werd.