1

Topic: Dieter Ludwig

Dieter Ludwig (1937-2006) was een extreemrechtse garagist. In maart 2021 werd zijn lichaam voor DNA-analyse opgegraven door de speurders van de Cel Waals Brabant.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Dieter Ludwig

Ah, geen huurling dan... zou hij handig geweest zijn met zwarte lak?

3

Re: Dieter Ludwig

Volgens de informatie die ik heb, zou hij inderdaad geen huurling geweest zijn.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

4

Re: Dieter Ludwig

Geen huurling, dat is dan ook uitgeklaard. Maar een garagist - extreemrechts dan nog wel - is zeker ook een interessante piste.

5

Re: Dieter Ludwig

Is het bekend welke garage hij bezat en waar?

En niet onbelangrijk; aan welke andere verdachten wordt hij gelinkt?

6

Re: Dieter Ludwig

edd wrote:

En niet onbelangrijk; aan welke andere verdachten wordt hij gelinkt?

Volgens de informatie die ik heb, zou hij in contact gestaan hebben met Bouhouche.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Dieter Ludwig

Bouhouche-Ludwig (Eigenbrakel)-Vincx (Eigenbrakel).

Re: Dieter Ludwig

Baatte Dieter Ludwig een garage uit in Braine-l'Alleud (Eigenbrakel)?

Re: Dieter Ludwig

Ben, zijn er nog zaken die je kan delen of wilt delen mbt Dieter? Ik ga ervan van uit van niet, maar ik stel toch de vraag!

Re: Dieter Ludwig

... dat hij pas vanaf 1984 aan de slag was als garagist bijvoorbeeld.