Re: Theorie van Chronos

Ik denk dat de opsteller van deze fabel overtuigd is van de werkelijkheid ervan. De politie toonde geen interest ervoor. Hij heeft de mogelijkheid om een nieuwe boek te schrijven om zijn verhaal te laten publiceren.
Probleem : als hij dat doet onder zijn echte naam zullen vele mensen begrijpen hoe slecht zijn gedrag was.

232

Re: Theorie van Chronos

Waren het niet gewoon deze twee broers?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gebroeders_Grimm

233

Re: Theorie van Chronos

Meende dit nu echt !

Re: Theorie van Chronos

Norm vervaging !

Prettige feestdag.

235

Re: Theorie van Chronos

En dan verbaasd zijn dat de CWB hun theorie niet serieus wil nemen

Re: Theorie van Chronos

Etienne1420 wrote:

Chronos is terug.
Hij gaat door met zijn verhaal van de avonturen van A. Ra.il.
Hij is top vorm, beledigend en pretentieus.
Covid was niet zo lang.

Heel beledigend en heel pretentieus ( hier het antwoord van Chronos op sommige beoordelingen op zijn verhaal):

Vertaling google translate.

Alleen een idioot zou hebben gedacht dat door het publiceren van zo'n re-enactment, mensen zonder criminele expertise en op zijn minst beperkte inferentievaardigheden zich zouden hebben onthouden van commentaar of kritiek!

Ik heb hier al meerdere keren op gewezen, hoewel iedereen ze kan lezen, mijn opmerkingen zijn voornamelijk gericht op lezers met een bepaald intelligentieniveau. Ik heb nooit gehoopt anderen te overtuigen, net zoals ik nooit had gehoopt om rechter Michel of de huidige CBW-onderzoekers te overtuigen van de verdiensten van mijn gevolgtrekkingen. Het onmogelijke is niemand gebonden.

Ondanks dit, en hoewel ik de overgrote meerderheid van de opmerkingen over deze reconstructie van afschuwelijke intellectuele middelmatigheid vond, nam ik de moeite om op zoveel mogelijk bezwaren te reageren. Maar geloof dat ik veel andere dingen, veel interessanter, met mijn tijd te maken heb!

237

Re: Theorie van Chronos

Persoonlijk vond ik die "verkwistende vrouw" wel een interessante sleutelpersoon. Immers zonder die verkwistende vrouw geen nood voor bloederige overvallen, zo lijkt het. Een aardig thema voor een spannend boek. Alhoewel.. vrouwen zijn zwaar ondervertegenwoordigd in alle hypotheses. Een blinde vlek?

238

Re: Theorie van Chronos

Dit sprookje geloofd toch niemand?

Re: Theorie van Chronos

D'après le forum fr., Chronos est un enquêteur mis au placard car il n'était pas affilié au 'bon parti politique'. Il a peut-être été mis au placard pour d'autres raisons..??

Volgens het fr-forum is Chronos als rechercheur op de plank gezet omdat hij niet was aangesloten bij de 'juiste politieke partij'. Het kan om andere redenen in de kast zijn gezet..??

Re: Theorie van Chronos

Hallo JP,
Ik heb een tijd gedacht dat Chronos de "cuistre" was, Lionel Ruth.
Ik denk nu dat achter Chronos Michel Leurquin staat.
Als Michel ziek was, stopte het verhaal van Chronos.
Michel en Chronos zijn allebei het beu van de forum.
Op hun woorden, ils s'en fichent.