221

Re: Getuigenis Murcielago

Kuros: waarom nu niet plaatsen, verliezen doe je er waarschijnlijk niets mee. Kan toch alleen maar winst zijn voor je. Volgens mij zal het je enorm opluchten, en misschien als het hier eenmaal openbaar staat, doet de politie het misschien toch goed uitzoeken omdat ze er dan niet meer omheen kunnen.

222

Re: Getuigenis Murcielago

Ik wacht gewoon omdat ik nu vrijdag na langdurige ziekte eindelijk eens een tiental dagen weg kan, en gebrek aan tijd deze week! Maar gans mijn verhaal alsook foto's van eventuele grijze mercedes ! Alles is een jaar geleden naar Dendermonde gegaan bij Procureur! En om eventueel onderzoek niet te beschadigen, wacht ik nog even! Je moet ook weten dat dit een 5 tal jaren onderzoek is geweest, en ik samen met een gepensioneerde politie agent personen heb bezocht o.a. Podevijn net voor zijn dood !

En nog vele anderen, soms ook misverstand! Waardoor ik en mijn collega al 2 PV s hebben mogen incasseren! We hebben zin om dit in de krant te plaatsen! Nu vragen ze hulp aan getuigen en vragen om medewerking! Onze pvs spreken over : beleefd verzoek om te stoppen met verder onderzoek! Daar wij geen enkele politie bevoegdheid hebben, en dit moeten overlaten aan bevoegde instanties (dus Jumet!) Als politie mij ontboden heeft waren ze zelf verwonderd van dit pv, en zeiden dat ik er mocht op antwoorden zoals ik wou, heb toen antwoord gegeven aan procureur dat dit mij ten zeerste verwonderde dat hij maar al te goed weet dat wij niets strafbaars deden! Nooit meer van gehoord!

223

Re: Getuigenis Murcielago

Als ze in Aalst dan toch met 6 waren moet ik steeds aan deze foto terugdenken.

224

Re: Getuigenis Murcielago

Kan er me nu iemand uitleggen wie Murcielago en Kuros is? Ik hoef geen echte namen te weten maar gewoon hoe ze verbonden zijn aan de aanslag in Aalst?

Re: Getuigenis Murcielago

Beste X fader, ik kan me onmogelijk uitspreken in naam van Kuros. Maar er zijn vele gezamenlijke stellingen van ons beiden in onze zoektocht naar datgene ik op mijn beurt lang niet begrijpen kon. Een opeenstapeling van feiten en gebeurtenissen waardoor je dingen begint te linken aan andere. Het spijt me dat ik niet voluit uitleg kan geven, maar ga er maar op aan dat ik alle redenen heb.

Dankzij de leden op dit forum kon ik nog meer verbanden leggen, maar ik ondervond ook twijfel, welles nietes verklaringen en daar kan ik onmogelijk deel aan nemen. Eén ding staat vast, ik beleefde de overval van heel dichtbij, ik was jong (17 jaar) maar het is iets waar ik elke dag mee moet leven. Zonder dramatiek of sensatie te willen uitlokken, weet ik dat er een weg bestaat naar de waarheid. Je kan je best inbeelden dat ik eveneens zoek en bronnen gebruik, en ja het klopt dat ik regelmatig de zoekende kuros zijn naam vaak tegenkom. Meestal bij mensen die ook betrokken zijn, dus wees gerust dat kuros niet uit z'n nek kletst.

Ook bij mijn bronnen kreeg ik onlangs een nieuw gegeven dat bewijst dat er nog veel druk wordt uitgevoerd. Het mag en zal waarschijnlijk nooit geweten worden, men doet te veel inspanningen om mensen het zwijgen op te leggen. Dat is niet anders bij mij. Bij mij heeft het lang geduurd op dit forum te reageren, eens de stap gezet was ik blij en opgelucht maar begreep ook vrij snel dat er wel met de beste bedoelingen werd gewerkt maar iedereen moet begrijpen dat er een leven blijft bestaan dat soms gevaarlijk wordt. En dan, wel dan sta je opnieuw alleen.

226 (edited by X-Fader 12-07-2010 13:57)

Re: Getuigenis Murcielago

Bedankt Murcielago voor je uitleg! Ik hoop echt dat je de antwoorden vindt op al je vragen. Ik besef ook wel dat er mensen meer info hebben maar die niet kwijt kunnen omwille van de druk of eventueel bedreigingen. Maar dit is nu eenmaal België, corrupt tot en met en de beste in doofpotmethode. Hopelijk zal gerechtigheid ooit geschiede.

Re: Getuigenis Murcielago

Plotse vooruitgang in dossier; ik ga praten met onderzoekers die me gisteren contacteerden. Ik houd het forum op de hoogte van de ontwikkelingen. Bijvoorbeeld kan ik zeggen dat ze heel versteld stonden dat er inderdaad van mij geen enkel pv bestond. Ik ben benieuwd hoe ze daar gaan reageren. Ik ben ook angstig, ze zijn bij mij terecht gekomen door de nieuwe tips.

228

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago, welkom terug, ik hoop dat ze deze keer wel naar de echte getuigen luisteren. Succes!

229

Re: Getuigenis Murcielago

Succes murcielago, en hou ons - in de mate van het mogelijke - wat op de hoogte.

230

Re: Getuigenis Murcielago

Murcie, eens dat ze de moeite genomen hebben met alle nog levende getuigen een gesprek te hebben kunnen ze best de financies eens gaan zoeken om een nieuwe wedersamenstelling te maken zonder te schieten want de mensen willen kunnen slapen. Pas wanneer ze de moed hebben om te vertellen waar Mendez heeft gewerkt en kwam schieten met sommigen van zijn vrienden van de rijkswacht is er hoop op een verdere ontplooiing.