1

Topic: Theorie van Kenza

Volgens mij is de Bende van Nijvel van op de de Molenbeekstraat in Erembodegem vertrokken (achter de oude wasserij). De Golf is naar Delhaize Aalst vertrokken en de Mercedes is naar het Osbroekpark gereden. Na de overval wachtte de Golf via walkietalkie op een teken van de Mercedes dat de kust veilig was en dan is de golf vertrokken (verklaring voor het wachten op de parking). Dan is de Golf richting Stro Kappelletje (Denderleeuw) gereden. Dan via Okegem-Pamel dan veldweg bunkers heeft hij steenweg overgestoken via veldwegen naar steenweg Halle om te eindigen in hun schuilhol te Kester.

De Golf is gezien aan frituur laag plafond. Hoerenkot de lapinos. Kruispunt stro kapelletje door 3 onafhankelijke getuigen (gekend bij CWB) met open koffer en de reus springlevend want de Golf vertraagde aan het kruispunt en hij wou de kofferklep sluiten.

Dan is de Golf gezien aan hoerenkot het jagershof waar hij stopte en iemand uitstapte om de koffer te sluiten. Dan is de Golf gezien in Pamel aan café Molen door 2 getuigen dat hij verharde veldweg inreed en even stond te wachten. Dan is de Golf gezien dat hij in Meerbeke de steenweg overstak. Dan is de Golf achtervolgd door de zoon van de schepen op Steenweg naar Halle. En in Kester is hij ineens spoorloos verdwenen en is hij volgens mij naar de Kesterheide gereden.

Ook denk ik dat de Golf in de steengroeve van Lessines is gedumpt.

2

Re: Theorie van Kenza

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171130_03217910

Juist toevallig in deze periode was Guy Bouten daar met paar mensen een buurtonderzoek aan het doen

3

Re: Theorie van Kenza

Een bijna 6 jaar oud krantenbericht.

Maar wat heeft de nog steeds onopgeloste moord op Georges 'Jos' Appelmans en Stephen Shittu dan verder te maken met de wandaden die toegeschreven worden aan de zogeheten Bende van Nijvel?

Of is het een verdere uitbreiding van het forum van de Bende van Nijvel via een forum over de Loden Jaren tot een forum over alle misdaadzaken in Kester, Vlaanderen, België en de rest van deze planeet?

Dat is net een van de oorzaken (uiteraard niet de enigste) dat dit netelige dossier nooit opgelost geraakte. Sommige zaken werden niet gerekend tot dit dossier (bv de moord op Willy Pans), anderen dan weer wel.

Er zijn ‘na de Bende van Nijvel’ helaas nog overvallen en moorden gebeurd in supermarkten en op dezelfde plaatsen van delict, met al dan niet Kester erbij. Maar is dat dan nog relevant en zo ja, kan (en wil) je dit dan ook deftig onderbouwen met feiten?

4

Re: Theorie van Kenza

Wat ik wil aantonen is dat in het rustige Kester waar helemaal niets gebeurde
Tot Guy bouten met paar mensen een buurtonderzoek deed en mensen aansprak
En toevallig gebeuren er meerde zaken

Enkel deuren vallen toe

5

Re: Theorie van Kenza

Is dat dan zo anders dan bij andere -mogelijk- gerelateerde zaken aan het dossier van de zogenaamde ‘Bende van Nijvel’?

De moord op Pans? De moord op Zwarts? De aanval op het gezin Vernaillen? Mendez? Suleiman? Klare wijn bij de Roze Balletten? De volledige klaarheid over de duistere brand bij Pour?  De vele pistes die niet uitgespit zijn in het dossier Dutroux-bis, waarin werd gezocht naar de vermeende netwerken rond Marc Dutroux? Het al dan niet correcte argument van HUMO dat de rijkswacht wel al eerder speciale kogelwerende vesten liet ontwikkelen bij Wittock-Van Landeghem…

Wat maakt voor Kester dan wél het verschil met bovenstaande?
Als daarvoor de deuren toe vallen dan moet het wel zijn omdat het Paneel van de Rechtvaardige rechters er achter verstopt zit…

6

Re: Theorie van Kenza

Geef toe
Dit zijn toch teveel toevalligheden

7

Re: Theorie van Kenza

kenza wrote:

Juist toevallig in deze periode was Guy Bouten daar met paar mensen een buurtonderzoek aan het doen

Dus is Guy Bouten een verdachte voor deze moord? wink

Is er eigenlijk - buiten het feit dat Guy Bouten in die periode in die buurt rond liep - één aanwijzing om die arme man te betrekken bij dit dossier?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

8

Re: Theorie van Kenza

Ben waarom probeer jij mijn theorie steeds in het belachelijke te trekken
Zoals je al zult ondervonden hebben
Nemen mensen met serieuze kennis van zaken  dit wel sirieus
Er zijn heel wat zaken die te toevallig zijn
Heel wat zever op het forum laat je gewoon zijn gang gaan en reageer je niet op
Maar als ik iets post over Kester reageer je als een rode lap op een stier

Toevallig in die periode verdwijnen er mensen en er is nog een link van iemand die toevallig verongelukt is
Allemaal toevallig toeval
En toeval dat u het topic sluit

9

Re: Theorie van Kenza

Jij koppelt een moord aan Kester omdat Guy Bouten daar toevallig in de buurt aanwezig was. Als dat de enige link is, dan is mijn vraag meer dan terecht: waarom link je die man aan dit dossier?

kenza wrote:

Zoals je al zult ondervonden hebben, nemen mensen met serieuze kennis van zaken dit wel serieus.

Eerlijk gezegd? Nee, dat heb ik nog niet ondervonden.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

10

Re: Theorie van Kenza

Daar heb je gelijk in Ben jij niet