pyrénéen wrote:Op de ochtend van Anderlues verklaarde Michel Baudet: "je zult zien, er gaat iets gebeuren, je zult zien dat ik het niet ben." Toeval of niet?
Ik weet niet tegen wie hij dat gezegd heeft en of het echt waar is, maar dat zou wel erg dom van hem zijn geweest uiteraard, want daarmee laat hij juist merken over daderkennis te beschikken en bereikt daarmee hij dus het tegengestelde van wat hij ermee wilde bereiken. Zou hij werkelijk zo dom zijn geweest om dat te zeggen? Of is het een verzinsel geweest van iemand die hem erin wilde luizen?
Dan heeft Balou Becker het een stuk slimmer aangepakt in ieder geval, want die beschikte wellicht ook over daderkennis en heeft gemaakt dat hij die avond in het gezelschap was van enkele rijkswachters, door aan een biljardwedstrijd mee te doen waar zij ook aan deelnamen. Ook wel een beetje verdacht natuurlijk, omdat dat soort figuren meestal niets moet hebben van rijkswachters en normaal gesproken dan ook zo ver mogelijk uit hun buurt willen blijven.
Now wrote:Zal je de moeite doen om je hersenen te gebruiken? Maubeuge komt nadat een tipgever op 10 augustus vermoord is. Dit heeft met Robert Gray te maken en dus Waver. Erna Auberge du Chevalier is men via het moordonderzoek op een nogal groot fraude carrousel gestoten. Maar wat niet geweten is, en ik je nu schrijf is dat er via een frontfirma (wapens/drugs) keukentoestellen in de keuken stonden van het restaurant. Oei zeg! Van Auberge du Chevalier spring je opeens naar Anderleus, wel hoe zat het weer daar met het gestolen goud. Je hebt nogal wat over het hoofd gezien volgens mij. Dit laatste is niet zomaar iets.
Ik geloof niet dat mijn hersenen in staat zijn om hier chocola van te maken. Ik heb werkelijk geen idee waar je het allemaal over hebt en/of welke verbanden je hier allemaal legt tussen keukentoestellen, wapens en drugs.Ik heb heel wat gelezen over de moord op Van den Eynde, maar dit ben ik nog nergens tegengekomen. Het gestolen goud in Anderlues was vooral nepgoud/nepsieraden volgens mij en de totale buit had weinig tot geen waarde toch? Ik heb dan ook geen flauw idee wat je me hier probeert te vertellen of wijs te maken.
1 + 1 = 2