Re: Hendrik Rauwens

Jammer dat hij niet meer kan spreken...

Zat er precies tot over zijn oren in.

12

Re: Hendrik Rauwens

wees maar zeker!
en hij niet alleen, hier gaan vele forumgebruikers nog grote ogen trekken…
of dacht je dat meester Vermassen zomaar over die smeerlapperij begon?

ik hoor hier veel kritische stemmen, ook naar mij toe
en deze kritiek is vaak terecht
omdat ik pisnijdig word van forumgebruikers die bewust of onbewust de ‘reconstructie’ de verkeerde richting willen uitsturen genre onmogelijke daders met onmogelijke motieven met meer nieuwe vragen, meer twijfels en minder houvast

omdat ik werkelijk razend wordt van forumgebruikers die het bovendien nog eens nodig vinden om in deze posts slachtoffers te gaan beledigen, we kunnen allemaal weleens iets verkeerds zeggen, maar als zovele verschillende mensen je daar op wijzen, dan moet er iets van aan zijn

maar het is waar, het parket moet die ‘reconstructie’ maken, niet wij, daarvoor ontbreken we teveel cruciale informatie en vooral de info van de laatste onderzoeksdaden, maar dat is een uitmuntend goede zaak, want dat er niks of weinig uitlekt -ondanks het feit dat het onderzoek nog duidelijk verder gaat-is een teken dat het federale parket goed bezig is

wat er ook zeer duidelijk is, is dat het federaal parket verder werkt op basis ondermeer de rapporten van Fijnaut en Verstraeten, die verschillende documenten staan allemaal online en dat zou ook voor ons hier een houvast kunnen en moeten zijn, hoewel inderdaad verschillende delen inmiddels ook al achterhaald zijn door nieuwe kennis door onderzoeksdaden

en gezien de ratificatie van de gegevens niet altijd grondig gebeurd is (Verdurmen-Wittock-Van Landeghem bv) moet er ook kritisch naar dit rapport gekeken worden

we zijn allemaal gedreven, maar de ene laat zich al meer meeslepen dan de andere
ik pleit schuldig daaraan, sorry
de aard van het beestje
omdat mijn ogen steeds vochtig worden, mijn maag verkrampt en mijn hart scheurt wanneer ik de verhalen over Marie-Jeanne Mulder, Stefaan Noté, Elsie Nijs, Linda Van Huffelen en helaas nog vele andere slachtoffers herlees…
duidelijk dat deze bij vele forumleden (niet allemaal!) in de schaduw staan en blijven staan van de daders en hun daden

ik hoop echt echt echt (mijn echt-toets blijft hangen) dat gerechtigheid uiteindelijk nog een beetje kan stralen over deze sombere schaduw die altijd zal blijven hangen

Re: Hendrik Rauwens

Hoe is hij aan zijn einde gekomen? 22 jaar rond 1970 is dus ongeveer geboortejaar 1958.

Gedwongen om mee te doen?
Vb. Meehelpen of zitten voor drugsdeals / diefstal?
Zonder te weten dat het later zou uitgroeien tot BVN.

Voor eerste golf denk ik aan gemakkelijke slachtoffers zoals Rauwens, Vandeuren, Louvaert.

Zitten voor 'kleine crimminaliteit' of  werkjes doen voor de corrupte rijkswachters.

Eigenlijk zijn het ook maar jongens die helaas op slechte pad gesukkeld zijn en ten prooi gevallen zijn van het grote krapuul in maatpak.

Voor Temse dacht men ook aan Salesse. Maar van op afstand heeft Louvaert wel iets van Salesse (op basis van bepaalde foto's).

14

Re: Hendrik Rauwens

@club

je doet het juiste denkwerk...
lees eens Hilde Geens opnieuw in verband met de Cartiers gestolen van Zwarts...
er is een onrechtstreekse band met deze Hendrik Rauwens!

15

Re: Hendrik Rauwens

Ben wrote:

Hij werd in 1997 samen met Robert Becker, Francesco Nardella, Jean François, Jean Dramaix, Harry Moelants, Marinko Radujkov en Mohammed El Bourajradji als verdachte geschrapt in het onderzoek naar de Bende van Nijvel.

Waarom was hij geschrapt samen met Cocu and ether menses van de Borinage?