1,051

Re: Christiaan Bonkoffsky

We zijn 106 pagina’s ver en we staan nergens.
Ik denk dat het tijd wordt om te concluderen dat heel het Bonkoffsky verhaal een dwaalspoor is.

1,052

Re: Christiaan Bonkoffsky

Bepaalde pistes afsluiten ... dat hebben ook goede speurders mogen ervaren; die werden gewoonweg uitgerangeerd. Misschien heb je wel gelijk, hoor, maar dergelijke conclusies trekken is not done. Het onderzoek is van in den beginne al gemanipuleerd tot en met ... ook op dit forum werden getuigen, pistes en noem maar op binnen de kortste keren al gecounterd.

Wie door het bos de bomen nog kan zien :  goed stel ogen, denk ik dan.

1,053

Re: Christiaan Bonkoffsky

P-51 wrote:

Bepaalde pistes afsluiten ... dat hebben ook goede speurders mogen ervaren; die werden gewoonweg uitgerangeerd. Misschien heb je wel gelijk, hoor, maar dergelijke conclusies trekken is not done. Het onderzoek is van in den beginne al gemanipuleerd tot en met ... ook op dit forum werden getuigen, pistes en noem maar op binnen de kortste keren al gecounterd.

Wie door het bos de bomen nog kan zien :  goed stel ogen, denk ik dan.

Qua “bewijslast” tegen Bonkoffsky kunnen we héél summier zijn.
Buiten dat hij “zogezegd” die bewering heeft gedaan op zijn sterfbed en hij een beetje op de robotfoto lijkt is er werkelijk niets.
Dat hij al een paar jaar dood is, helpt er alleen maar bij om deze kwakkel in leven te houden.

Deze piste is voor mij al lang afgesloten.

1,054

Re: Christiaan Bonkoffsky

vhs1240 wrote:
P-51 wrote:

Bepaalde pistes afsluiten ... dat hebben ook goede speurders mogen ervaren; die werden gewoonweg uitgerangeerd. Misschien heb je wel gelijk, hoor, maar dergelijke conclusies trekken is not done. Het onderzoek is van in den beginne al gemanipuleerd tot en met ... ook op dit forum werden getuigen, pistes en noem maar op binnen de kortste keren al gecounterd.

Wie door het bos de bomen nog kan zien :  goed stel ogen, denk ik dan.

Qua “bewijslast” tegen Bonkoffsky kunnen we héél summier zijn.
Buiten dat hij “zogezegd” die bewering heeft gedaan op zijn sterfbed en hij een beetje op de robotfoto lijkt is er werkelijk niets.
Dat hij al een paar jaar dood is, helpt er alleen maar bij om deze kwakkel in leven te houden.

Deze piste is voor mij al lang afgesloten.

Zo is dat ook voor mij en vele anderen!
Overigens dat argument van " te zat "? Komaan zeg: het zouden zogezegd allemaal overvallen zijn geweest gestuurd van "hogerhand". Uitgevoerd door professionals dan ook. En dat "commando" zou dan met personen opereren waarop je niet altijd kan op rekenen. Wegens te zat!
Onzin en een kwakkel inderdaad.

1,055

Re: Christiaan Bonkoffsky

luk paard wrote:
vhs1240 wrote:

Qua “bewijslast” tegen Bonkoffsky kunnen we héél summier zijn.
Buiten dat hij “zogezegd” die bewering heeft gedaan op zijn sterfbed en hij een beetje op de robotfoto lijkt is er werkelijk niets.
Dat hij al een paar jaar dood is, helpt er alleen maar bij om deze kwakkel in leven te houden.

Deze piste is voor mij al lang afgesloten.

Zo is dat ook voor mij en vele anderen!
Overigens dat argument van " te zat "? Komaan zeg: het zouden zogezegd allemaal overvallen zijn geweest gestuurd van "hogerhand". Uitgevoerd door professionals dan ook. En dat "commando" zou dan met personen opereren waarop je niet altijd kan op rekenen. Wegens te zat!
Onzin en een kwakkel inderdaad.

Dronkaard of niet feit is dat C.B. een getraind lid van Diane was zo iemand zou ik wel een professional durven noemen (als hij helder is).
Ik vind het heel raar dat hier met gebrek aan bewijslast geschermd wordt, is er dan enig echt onweerlegbaar bewijs tegen een andere verdachte? Ik denk van niet anders zat die wel al een tijdje in het gevang. Er zijn een hoop getuigenissen en veronderstellingen en aanwijzingen tegen een hele hoop mensen.
Dat is volgens mij het grote probleem met heel dit onderzoek, zeer veel mogelijke pistes waarbij er dan nog een hoop met elkaar verweven zijn. En er is geen ene bij waarvan je kan zeggen dat ze niet juist is op basis van wat geweten is.

1,056

Re: Christiaan Bonkoffsky

robert wrote:

Ik ben op volgend artikel gebotst geschreven door JP Van Rossem.
Hierin verteld hij wat een uraniumsmokkelaar hem vertelde i.v.m. de bende van Nijvel.
https://jeanpierrevanrossem.com/de-drie … an-nijvel/

Er zouden 3 reuzen zijn en C.B. was er ene van de andere zouden Pilarski zijn en Papadopulos. Volgens die Felix Przedborski zouden Pilarski (meestal de chaufeur) en   Papadopulos C.B. een paar keer vervangen omdat C.B. te zat was.

Ik weet niet of je JP van Rossem nu serieus moet nemen.

CB zou dus verschillende malen vervangen zijn, hoe dan? Via een uitzendbureau voor reuzen?

vhs1240 wrote:

We zijn 106 pagina’s ver en we staan nergens.
Ik denk dat het tijd wordt om te concluderen dat heel het Bonkoffsky verhaal een dwaalspoor is.

Serieus?????
Op basis van de omvang van 106.
Schrijft een person die zich vandaag heeft geregistreerd...

1,057

Re: Christiaan Bonkoffsky

edd wrote:
robert wrote:

Ik ben op volgend artikel gebotst geschreven door JP Van Rossem.
Hierin verteld hij wat een uraniumsmokkelaar hem vertelde i.v.m. de bende van Nijvel.
https://jeanpierrevanrossem.com/de-drie … an-nijvel/

Er zouden 3 reuzen zijn en C.B. was er ene van de andere zouden Pilarski zijn en Papadopulos. Volgens die Felix Przedborski zouden Pilarski (meestal de chaufeur) en   Papadopulos C.B. een paar keer vervangen omdat C.B. te zat was.

Ik weet niet of je JP van Rossem nu serieus moet nemen.

CB zou dus verschillende malen vervangen zijn, hoe dan? Via een uitzendbureau voor reuzen?

Ik wil hier zeker niet beweren dat JP over alles serieus moet genomen worden.
Ik heb dit artikel gevonden en voor mij was dit nieuwe info. Daarmee heb ik het hier gedeeld, op diezelfde site staan nog een aantal artikels ivm de bende van nijvel.

1,058

Re: Christiaan Bonkoffsky

Hij lijkt mij inderdaad wel een man die inzicht had. Hij was zeker geen duts ...

1,059

Re: Christiaan Bonkoffsky

Enige bewijslast die dat tegenspreekt ? Indien inzage in het dossier, graag dan een concreet antwoord. Geen onzin of kwakkels indien mogelijk ... maar allicht buiten jullie ik-durf-het-niet-benoemen.

1,060

Re: Christiaan Bonkoffsky

Advocaat Geert Lenssens in de "Tafel van vier" (Play 4) vandaag:

  • Bonkoffsky verklaarde eerst dat de Groep Dyane betrokken was bij de Bende.

  • Later bekende hij deel uit te maken van De Bende, maar zei nooit dat hij de Reus was.

  • Er zijn verschillende elementen die dit verhaal staven.

  • Het Federaal Parket is bezig met een "mini-onderzoek", louter gebaseerd op eventuele schaarse wetenschappelijke bewijzen.

  • Het onderzoek moet stoppen, een rechtzaak is tevergeefs moeite (o.a. redelijke termijn geschonden).