Re: Robotfoto 2010

In hoeverre moeten we Guy Bouten geloven? Bepaalde van z'n strafste beweringen blijken niet te kloppen. Er zaten heroïnegebruikers bij Bende Haemers maar over Haemers zelf heb ik m'n twijfels.

22

Re: Robotfoto 2010

club_le-happy-few, ik las elders ook dat Haemers last/pijn had van het afkicken, dat heeft men alleen met opiaten/heroïne dus. Zeer zeker niet met cocaine. Smars gebruikte immers ook, makkelijke stap dus voor Haemers, zeker gezien het feit dat heroïne de cocaïne dempt. Veel coke-gebruikers nemen op de duur heroïne om de coke te remmen, en om te kunnen slapen na veelvuldig coke-gebruik.

23 (edited by Mincky 06-06-2010 16:06)

Re: Robotfoto 2010

Het is moeilijk met die robotfoto's, zo lijkt deze ook wel (met alle respect) op sagitarius133 lid van dit forum. tongue En de foto heeft zelfs wel iets weg van Eddy Vos. smile

24

Re: Robotfoto 2010

Mincky wrote:

En de foto heeft zelfs wel iets weg van Eddy Vos. smile

Eddy is de mol! smile

25

Re: Robotfoto 2010

Klopt natuurlijk wel. Als je voor 6 daders 18 robotfoto's verspreidt. Half België trekt wel op een van die robottekeningen, zeker als ze (zoals Eddy ooit eens zei) initieel vaak nog een paar details veranderen om een getuigenis te kunnen verifiëren.

26

Re: Robotfoto 2010

Kan iemand mij vertellen wie deze man rechts op de foto is? Lijkt namelijk ook wel een beetje op de nieuwe robotfoto, of ik vergis me:

http://farm1.static.flickr.com/183/366068006_ad7aa93f94.jpg

Re: Robotfoto 2010

Dat is Dominique Salesse.

28

Re: Robotfoto 2010

De Salesse die in het boek van Guy Bouten wordt aangeduid als de man die de Golf heeft gestolen bij D'Ieteren in Erps-Kwerps.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

29

Re: Robotfoto 2010

Ben ik de enige die vind dat hij gelijkenis toont met de nieuwe robotfoto?

30

Re: Robotfoto 2010

Neen, maar van wanneer dateert die foto? Ook jammer dat die robotfoto ook wat op Kapllan trekt en op nog enkele andere kandidaten.