181

Ik denk dat Nihoul een veel grotere crimineel zelfs beestachtiger is dan de autodief en verkrachter.

182

Nihoul was de organisator van de sex-fuiven, al dan niet met minderjarigen. Nihoul liet via Dutroux ook slachtoffertjes aanbrengen. Nihoul moet namen en adressen gekend hebben! Nihoul betaalde Dutroux met drugs. En toch kon dit individu bijna onverontrust de dans ontspringen. "Een arm zolang als de Donau" blufte hi ! En inderdaad. In dit geval liet het gerecht toch enkele steken vallen. Onthou de woorden van Procureur Bourlet: "Si on me laisse faire ...", ook noppes dus.

183

Ik zie niet in waarom Patrick Verdin eh Michel Nihoul leugens wou verkopen met zijn boek. Sterker nog, hij stak zijn nek enorm uit, met voor een potentieel groot afbreukrisico, los even van het feit dat zijn verhaal totaal niet bij mij binnen kwam, zeker als je je daarbij verdiept in zijn achtergrond. Verdin eh Michel Nihoul is of was geen doetje hé Asjemenou!

Ik heb de 22 pagina's hier doorgelezen maar kwam eigenlijk nergens een verwijzing tegen (tenzij ik er heb overgekeken) naar het boek 'Het Dossier Nihoul' van Herwig Lerouge.

Lijkt me toch een aanrader?