111

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Het huis onderaan rechts?

http://i36.servimg.com/u/f36/13/16/12/47/biergh10.jpg

Re: Getuigenis Onderzoekbende

dim wrote:

Het huis onderaan rechts?

Inderdaad.

113

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Handig ook, die hoge heg om het huis, die rechts zo te zien een stukje is ingekort. Kon je toen des tijds makkelijk en snel achteruit rijden/verbergen.

114

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Qui peux me donner des infos sur JD Tunning et en français?

115

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Getuige, Bierghes, weet ik ook wel wat is snel rijden met een GTI in 85. Maar, Aalst naar Bierghes, enkele 10', klopt niet. 20' ook niet, dus wat is de waarde van dit getuige?

Re: Getuigenis Onderzoekbende

speed8 wrote:

Getuige, Bierghes, weet ik ook wel wat is snel rijden met een GTI in 85. Maar, Aalst naar Bierghes, enkele 10', klopt niet. 20' ook niet, dus wat is de waarde van dit getuige?

Nederlands, a.u.b..

117

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Rosario Pulci wrote:

D. Jullien van JD-tuning is niet de rallypiloot. Hij is tussen 50 en 60 jaar oud.

Is dit de echte Rosario Pulci? Weet iemand of hij Nederlandstalig is of enkel Franstalig? Kan Mr Pulci zelf wat meer uitleg geven en vooral wat hij weet ivm JD Tuning.

118

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Jos, je hebt hier wel meer mensen op het forum die zich bedienen van namen van criminelen en eventuele verdachten, bv. Patrick Haemers, ClubLeHappyFew, ...

119

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Juist, maar het was de enige (!) interventie van die persoon op dit forum en hij lijkt D.J. (al dan niet persoonlijk) te kennen. Hoe komt het dat iemand zich op het forum Bende van Nijvel gaat inschrijven onder de naam Rosario Pulci net wanneer de naam D.J. valt en blijk geeft deze persoon te kunnen plaatsen? Rosario, ten eerste welkom, en ten tweede: wat meer uitleg aub?

120

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Blijkbaar is er hier ook interesse in JD Tuning van onze Franstalige collega's. Is er op de Franstalige forums al gepost betreffende JD tuning?