Re: Getuigenis regio Overijse

Mendez is voor mij steeds meer en meer de rode draad tussen alle feiten. Heeft terreinkennis in Aalst, Overijse en vermoedelijk ook Braine

Als iemand (half)dood met zijn bovenlichaam uit de wagen hangt, dan verplaats je die man toch onmiddellijk naar een veilige plaats.

Bij liquidatie ga je hem niet tentoon spreiden op de openbare weg, tenzij het opzettelijk als verdacht moest overkomen?

Re: Getuigenis regio Overijse

club_le-happy-few wrote:

Mendez is voor mij steeds meer en meer de rode draad tussen alle feiten. Heeft terreinkennis in Aalst, Overijse en vermoedelijk ook Braine

Als iemand (half)dood met zijn bovenlichaam uit de wagen hangt, dan verplaats je die man toch onmiddellijk naar een veilige plaats.

Bij liquidatie ga je hem niet tentoon spreiden op de openbare weg, tenzij het opzettelijk als verdacht moest overkomen?


Denk ik ook. Het dossier MENDEZ mocht niet bij het bendedossier gevoegd worden. DAAR ligt de sleutel om de oplossing te vinden m.i.

Re: Getuigenis regio Overijse

Denk ik ook Scaramouche.

Men moet dan ook geen theater opvoeren dat ze elke piste onderzocht hebben.

Dit is gewoon slechte wil - doofpot.

Zonder dossier Mendez kan je dit nooit oplossen.

Volgens mij heeft iemand van familie VDS-VDA iets van Podevijn - Mendez gezien, wat voortbestaan van Bende in gevaar bracht.

Overval in Aalst is in zeven haasten moeten gebeuren, waardoor bepaalde dingen verkeerd zijn gelopen.

Re: Getuigenis regio Overijse

club_le-happy-few wrote:

Dit is gewoon slechte wil - doofpot.

Zonder dossier Mendez kan je dit nooit oplossen.

Volgens mij heeft iemand van familie VDS-VDA iets van Podevijn - Mendez gezien, wat voortbestaan van Bende in gevaar bracht.

Dit is de meest logische conclusie na alles te hebben gelezen wat men maar kan lezen. In het laatste boek van Hilde Geens staat ter loops iets interessants over een vete tussen Mendez en Podevijn. Ik verwees er reeds naar in het Mendez topic.

Ik denk wel niet dat Mendez de opdracht heeft gegeven tot Aalst, of ik zou me heel erg vergissen in het psychologisch profiel het van deze man. Ik denk eerder aan Bouhouche - Podevijn. Het zou perfect verklaren waarom Mendez helemaal gek gaat na Aalst en waarom de Bende zich van Mendez wenste te ontdoen.

Re: Getuigenis regio Overijse

Ik nodig de forumleden uit om de post te herlezen gepost door forumbeheerder Ben op 16 augustus 2011 om 12:53 (post nr. 1 in deze topic). Het betreft een getuigenis van iemand uit Overijse die aan Ben per mail werd doorgestuurd.
Lees zeker onder : "De villa van Mendez".

Re: Getuigenis regio Overijse

Heel dit topic nog een doorlezen. Een zoveelste getuigenis waar, buiten de getuigenis op zich, geen enkel spoor van is. Getuige zelf (Skyper) reeds overleden, zijn zoon Koen (mogelijk onder deze naam ook even aanwezig op de site, laatste post in 2015) heeft over de getuigenis voor zo ver ik kon zien (en voor zover hij effectief dié Koen was), in geen enkele van zijn posts over gerept.

Er is hier waarschijnlijk ook geen PV van terug te vinden (Skyper zou dit gemeld hebben toen men kwam telefoneren in zijn villa bij oefeningen, maar dit lijkt me ook nogal 'informeel').

Ik trek zeker niks in twijfel maar stel alleen maar vast dat bij veel van dergelijke en mogelijk interessante getuigenissen ieder tastbaar spoort onbreekt. Zo valt er helemaal niks te toetsen en begint de twijfel al bij het bestaan van de getuigenis (op het moment van de feiten) zelf. Spijtig!